fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוקד הקורונה של עיריית חדרה: שיחות וסיוע בזמן הסגר

בזמן הסגר, פועל המוקד לטובת מי שזקוקים לסיוע. וגם לאוזן קשבת, בימים קשים אלה
פעילות מוקד הקורונה | צילום: דוברות עיריית חדרה
פעילות מוקד הקורונה | צילום: דוברות עיריית חדרה

אגף הרווחה של עיריית חדרה מפעיל מוקד חירום

אגף הרווחה של עיריית חדרה, מפעיל מוקד קורונה. שבמסגרתו, יוצרים קשר עם תושבי העיר, במהלך הסגר. ובעיקר עם מי שהם מבודדים וחולים מאומתים. וזאת כדי להתעניין בשלומם ולסייע להם ככל הניתן.

את מוקד הקורונה, מאיישים עובדי המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות. של אגף הרווחה, בעיריית חדרה. וכן עובדות האגף, סטודנטים, חיילים וחיילות. המטלפנים למאות המאומתים והמבודדים, של גל הקורונה האחרון.

לדברי מנהלת המחלקה להתנדבות, יונה מאור: "השיחות מתבצעות מתוך מטרה ליצור קשר עם התושבים. ולעזור להם במידת הצורך. מדובר בקשישים בודדים, שאין להם עורף משפחתי. וגם משפחות שלמות שנמצאות בבידוד. כאשר חלקן, או כולן- חולות. ואין להן עזרה מהמשפחה או מהקהילה. וכן גם תושבים נוספים. העזרה שלנו, מתבטאת בראש וראשונה בשיחה טלפונית. שאנו עושים, כדי להראות שלעיריית חדרה אכפת. שיחה שמתקבלת בשמחה ובתודה. בנוסף, אנחנו גם ממלאים ביחד עם התושבים שאלון קצר. ומסייעים בעזרה הנדרשת: ערכות הפוגה לילדים, תווי קנייה ואף רכישת מוצרים. עבור משפחות נזקקות".

את קניית המצרכים ושינועם לבתי התושבים, מבצעים עובדי העירייה. ואת ערכות השי, מארגנים ומשנעים במרכז הצעירים העירוני. הפועל במסגרת אגף נוצ"ץ (נוער צבא וצעירים) של העירייה.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות