fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר ספירת הקולות: ניר בן חיים נבחר לראש עיריית חדרה

לאחר ספירת כל הקלפיות בחדרה (ללא ספירת המעטפות הכפולות) בחרו 46.7% בניר בן חיים לראשות העיר.
לאחר ספירת הקולות: ניר בן חיים נבחר לראש עיריית חדרה | צילום: דוברות העירייה

 

לאחר ספירת כל הקלפיות בחדרה (ללא ספירת המעטפות הכפולות) בחרו 46.7% בניר בן חיים לראשות העיר.

בחדרה אחוז ההצבעה עמד על 45% ו-37,170 בעלי זכות בחירה מימשו את זכותם הדמוקרטית.

ניר בן חיים, ראש עיריית חדרה: ״קודם כל תודה! ויש לי רשימה כל כך ארוכה שכל חלק ממנה הוא בעצם הסיפור שמביא אותי ליום המיוחד והמרגש הזה בחיי.

נוף ילדותי הבלתי נשכח בחדרה, עם כל ההוויה והקסם שהעיר הזו נתנה לכולנו. חדרתי זה אופי, זר לא יבין זאת. וככל שהזמן עובר הבנתי שאני פשוט מתמסר לזה ולוקח את זה עוד שלב קדימה. גם אני שאלתי את עצמי לא פעם עד לאן, עד מתי והנה אני כאן.

אז אני קודם כל אסיר תודה על הזכות העצומה הזו לשרת את התושבים של העיר שאני הכי אוהב בעולם. חדרה זה כל העולם בשבילי, כאן נולדתי, כאן נולדו לי ילדיי וכאן אני מתחיל פרק שישפיע בצורה כזו או אחרת על הילדים של היום ולהעניק להם הזדמנות ממשית לקבל את מה שמגיע להם ואת מה שהם צריכים בשביל המחר.

זו היתה מערכת בחירות מאוד מטלטלת בעבור כולנו. אדרנלין מטורף, קמפיין שמח והכנות קדחתניות ליום הבוחר ואז אותה שבת בלתי נשכחת שנתנה לכולנו משמעות עצומה למילה פרופורציה.

המראות, הכאב, הפחד, האובדן העצום וחוסר האונים הפכו לרגע את המושג בחירות למשהו כל כך מיותר ותלוש ונאלצנו להתמודד עם כל כך הרבה דברים, שונים ומשונים וכל הזמן להצטדק ולהצטער שאנחנו בכלל עושים כאן איזה משהו מעיק ואפילו מיותר בזמן שהילדים של כולנו נלחמים בעזה ובצפון, אלפי הרוגים ועוד אלפי פצועים וכמה מאות של חטופים שנמצאים בשבי של חיות אדם שפצעו את כולנו. המון כאב, עצב ושברון לב הביאו אותנו ליום הזה שאמור להיות סוג של יום חג לעיר שלנו.

אז גם את היום הזה כמו את כל תהליך הקמפיין נחגוג באיפוק ולא נשכח אף פעם את הפרופורציה שהפכה לנו את החיים.

היום זכיתי באמונכם, את הניצחון נשאיר לצה"ל.

שבעזרת ה' יסיימו את המלאכה בקרוב ויחסלו את ארגון הטרור האכזר והנפשע הזה. התקופה הזו לימדה אותי לא להשתמש במילה ניצחון, בטח לא שמדובר בבחירות מקומיות. כי אם יש מנצחים, אז יש מפסידים ואני לא רוצה שאף תושב יפסיד יותר בעיר שלנו.

אני בוודאי עוד אמשיך להודות לכל כך הרבה אנשים שיש להם חלק גדול במה שקרה וקורה איתי מאז ועד היום.

אז לפני הכל וקודם כל…

אני רוצה להודות למשפחה היקרה שלי, לאשתי האהובה, לילדיי, לאבא שלי היקר ולאמא שלי סימי ז״ל ששמרה עלי והייתה לצדי לאורך כל מערכת הבחירות.

כמו הסלוגן שבחרתי למסע הבחירות שלנו, אני רוצה להודות לכולכם תושבי העיר הנפלאים שלנו, על האמון, התמיכה, האהבה והפרגון, אני כל כך משתוקק לעשות ולהצליח למענכם.

תודה חדרה, תודה לאל״

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות