fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר חקירה סמויה- נתפסו על חם שלושה תושבי כפר קרע

נחשפו ונעצרו תושבי כפר קרע שפרצו וגנבו כלי נשק מחיילים באזור בנימינה, פרדס חנה וזכרון יעקב
חקירה סמויה תמונת אילוסטרציה | זכויות יוצרים ויקיפדיה
חקירה סמויה תמונת אילוסטרציה | זכויות יוצרים ויקיפדיה

היחידה המרכזית של מחוז חוף והיחידה הטקטית של מג"ב עצרו אמש בתום חקירה סמויה שכללה הפעלת סוכנת סמויה במסווה של חיילת, שלושה תושבי כפר קרע לאחר שנצפו עוקבים אחר הסוכנת המשטרתית בעת שירדה מתחנת הרכבת בבנימינה, פורצים לרכבה וגונבים את כלי הנשק שלה, מסוג M-16, באזור זכרון יעקב.

מדובר בחקירה סמויה שהחלה בימ"ר חוף. ניתוח מקצועי של מאפייני התפרצויות באזור בנימינה – פרדס חנה העלה כי מדובר במאפיינים דומים, בדגש על התפרצויות ממוקדות לבתים של חיילים במהלך סופי שבוע וגנבת כלי הנשק, ככל הנראה על פי איתור הקורבנות בימי חמישי, כשהחיילים שבים הביתה מבסיסם לחופשת סוף שבוע. על פי החשד ניהלו החשודים מעקב אחר אלה שברשותם נשק עד לביתם ולאחר מכן פרצו לאותם בתים/רכבים וגנבו את כלי הנשק.

כאמור, בתום חקירה סמויה בת מספר חודשים הצליחו בלשי ימ"ר חוף בשת"פ לוחמי היחידה הטקטית במג"ב, לעצור אמש סמוך לזיכרון יעקב את שלושת החשודים, תושבי כפר קרע בשנות העשרים לחייהם בעת מעשה, לאחר שקצינת משטרה מהימ"ר התחזתה לחיילת עם נשק הנוסעת בתחבורה ציבורית, תוך ליווי של כוחות המשטרה עד למעצרם של חברי החוליה. הבוקר הם הובאו לדיון בבימ"ש השלום חיפה, אשר האריך בשלב זה את מעצרם עד יום שלישי הקרוב.

 

חדשות נוספות בחדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס לחץ כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות