fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר צעירי הליכוד בחדרה, איציק מלכה: "אני אהיה יו"ר הועד בעירייה"

הוא רק בן 26. אבל איציק מלכה מבטיח שהוא זה שיהיה היו"ר הבא: "אני האלטרנטיבה"
איציק מלכה ובנימין נתניהו \ צילום: פרטי
איציק מלכה ובנימין נתניהו צילום: פרטי

יש משהו בנחישות של איציק מלכה, 26, הבולטת כבר מהרגע הראשון. מן בערה פנימית, מהסוג השמור למי שמפלסים דרכם מעלה, בציפורניים. הוא יליד חדרה, ומתגורר בשכונת נחליאל. אביו נכה. אימו, ספרית לשעבר, עובדת גם היא בעיריית חדרה. אחד משבעת ילדי המשפחה. המונה חמש אחיות ועוד אח נוסף- מלבדו.

הוא עצמו, למד בתיכון חדרה במגמת הספורט והיה שחקן כדורגל. ובשל פציעה מימי הכדורגל שלו, השתחרר מהצבא כעבור שנתיים. עקב הורדת פרופיל רפואי. ועכשיו הוא כאן. בועט יותר מתמיד. הוא  לומד לתואר ראשון במדעי החברה ושלטון מקומי, במכללת רמת גן. ובבד בבד עם לימודיו, משמש מפקח אזור באגף שפע בעירייה, מזה שש שנים. ובנוסף משמש יו"ר צעירי הליכוד בחדרה, ומבטיח שינצח בבחירות לוועד. "את יודעת שזה יקרה", הוא אומר לי. "אני האלטרנטיבה".

הבחירות לראשות הועד של עיריית חדרה, יתקיימו ב-26 לינואר.

איש ציבור בהתהוות

איציק מלכה, דיפלומט בהתהוות, מגדיר את עצמו בהחלטיות. "אני איש ציבור", הוא אומר. "שאוהב את הציבור ומשמש יו"ר צעירי הליכוד בחדרה. יש לי גם עמותה, שאני המנכ"ל שלה. בשם 'להקשיב ללב הקהילה'. העמותה, מחלקת מאות מארזי מזון בכל שבוע. אני גם בוגר המרכז הישראלי להכשרה פוליטית ובשלטון מקומי, יחסי ציבור, דוברות פרלמנטרית וייעוץ פרלמנטרי. מדובר בלימודי תעודה שעשיתי. ועכשיו, אני כאמור לומד לתואר ראשון. וראש הממשלה ביבי נתניהו, היה אצלי בבית ביום בחירות. זה היה מהרגע להרגע".

"עושים טובה לדבריו"

לדברי איציק מלכה, צריך להחליף את ועד העובדים הקיים. הנימוקים שלו, דומים פחות או יותר לנימוקי של מנהל החופים בעיריית חדרה, שי גבאי. המתמודד אף הוא לבחירות לראשות הועד. שאליהן מתמודד גם איציק יצחקי, יו"ר הועד המכהן מזה שש שנים.

"הועד עושה טובה לעובדים, וזה צריך להיות בדיוק להיפך", הוא אומר. "ועד שהועד עושה משהו, אז כבר צריך להוקיר לו תודה. כאשר גם זה, צריך להיות בדיוק להיפך. העובדים, הם למעשה הקליינטים של הועד. והקליינט-תמיד צודק".

ועוד אומר איציק מלכה: "בעזרת השם, אני אנצח".

 

אני בא לשנות

לדברי איציק מלכה, הוא שה שיביא על הועד שינוי. "בועד הנוכחי, שכחו את העובדים", הוא מסכם. ומוסיף: "ישנם עובדים שלא זוכים לקידום, וזה עצוב. אני בא לתפקיד, עם רוח של שינוי. כבנאדם אמיתי. ואני מביא את עצמי באמת, ולא בא באיזושהי תחפושת. אנשים יודעים מי אני, אני לא צריך להעיד על עצמי שום דבר. ואם אביא את איציק מלכה לועד העובדים, השינוי יקרה. והעובדים לא יצטרכו לפחד. לא מההנהלה ולא מהועד. ואני מאמין שיהיה טוב".

במקביל, אתה גם תומך בנתניהו. יש קשר?

"כרגע, אני מתעסק בועד העובדים. בעזרת השם, כשאעבור את הבחירות, נגיע גם לשם. וכן. אני בליכוד. ויש לי דלת פתוחה בפני כל השרים. אם זה שר החינוך, שר הכלכלה או שר התיירות. עם כולם. ויש לי קשרים מאוד הדוקים, גם עם שרים שהם לא ממפלגת הליכוד. אני עושה את הכל בצורה ממלכית. לא רב ולא מתווכח עם אף אחד. לפני הכל, אדאג לעובדים. ואז-אתעסק עם הבחירות".

 

"אני לא אפסיד"

דברת עם אנשי ליכוד, על הבחירות לועד?

"לא דברתי על כך עם תנועת הליכוד. מלבד השרים שתומכים בי, ויודעים שאני איש של אנשים ושל עשייה. אף אחד לא הבטיח לי שום דבר".

ואם תפסיד?

"אני לא אפסיד. אני אנצח".

ומה אתה רוצה לעשות בעתיד? לאן אתה שואף להגיע?

"כרגע- אני עוסק בהווה".

 

יו"ר הועד המכהן איציק יצחקי בתגובה: "מדובר בטענות סרק. אני מצר על כך שעובד שפוטר על ידי העירייה והועד החזיר אותו לעבודתו, טוען טענות הזויות. בו בזמן שהוא טצמו, טופל על ידי ועד העובדים. שהחזיר אותו לעבודה. לאחר שהנהלת העיר פיטרה אותו. הדמוקרטיה, היא זכורת כוללת. לכל אזרח במדינה. ועובדי העירייה, הם שישפטו מיהו המועמד הראוי ביותר, להוביל את ועד העובדים".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות