fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרצח הכפול הפך למשולש: הצעיר שנפצע קשה נפטר בבית החולים

שני הנרצחים הנוספים במכונית, הם אחים מהיישוב ג'ת. חקירת מעשי הרצח הוטלה על ימ"ר מרכז
האחים שנרצחו, אחמד ומוחמד שרקיה \ צילום: חדר מצב
האחים שנרצחו, אחמד ומוחמד שרקיה צילום: חדר מצב

החקירה עדיין נמשכת

חקירת הרצח הכפול נמשכת. והלילה, נודע כי הנרצחים הם האחים אחמד ומוחמד שרקיה, תושבי היישוב ג'ת. הצעיר השלישי, 25, שנפצע באורח קשה, נפטר במהלך הלילה. בבית החולים הילל יפה בחדרה.

כזכור, החלה שרשרת האירועים הקשה, בדווח על גבר כבן 25 שנפגי מירי. ביישוב באקה אל גרבייה. שוטרים ופראמדיקים שהגיעו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו לבית החולים. כשהוא במצב קשה ולא יציב. אלא שזמן קצר אחר כך, נמצאו גם שני גברים נוספים, בני 33 ו-41, כשהם ירויים. בתוך המכונית בה נסעו. ובלילה נודע, כאמור, כי מדובר בשני אחים. אחמד ומוחמד שרקיה. שנסעו אחרי האמבולנס, שפינה את הצעיר לבית החולים, ונורו במכונית במהלך נסיעתם.

חקירת המשטרה בעניין אירועי הירי הקשים, שהסתיימו בשלושה מעשי רצח, עדיין נמשכת. ובמהלך הלילה, קיים מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר, הערכת מצב מיוחדת בשטח. ביחד עם גורמים במחוז ובמרחב. ולפיה, הוחלט על תגבור הנוכחות והאכיפה במרחב בזמן הקרוב. וזאת בנוסף לכך, שהתקבלה ההחלטה להטיל את החקירה של אירועי הרצח, על ימ"ר מרכז.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות