fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבנק נסגר? סניף נייד של בנק הפועלים יגיע לגבעת אולגה

הסניף המקומי של בנק הפועלים אמנם נסגר, אך תושבי גבעת אולגה יוכלו לקבל שירותים בנקאיים באמצעות ניידת של הבנק שתגיע לשכונה
הסניף הנייד של בנק הפועלים במרכז גבעת אולגה
הסניף הנייד של בנק הפועלים במרכז גבעת אולגה

בשורה משמחת לתושבי גבעת אולגה: הסניף המקומי של בנק הפועלים אמנם נסגר, אך תושבי השכונה ימשיכו ליהנות משירותי הסניף הנייד, שיפעל החל מהשבוע הבא.

החל מיום שלישי הקרוב (28.7), תפעל בשכונת גבעת אולגה ניידת ייעודית של בנק הפועלים שתגיע אחת לשבוע ותפעל כסניף נייד ברחבה שמול הסניף הקיים (רחוב הראשונים 2 גבעת אולגה), במטרה להקל על לקוחות הבנק בעקבות סגירת הסניף השכונתי.

בניידת, שתשמש כסניף לכל דבר, יסופקו שירותי בנקאות שונים עפ"י דרישה, כגון משיכת מזומן, פגישות עם בנקאי ואפילו שירות פתיחת חשבון בנק. בשלב הראשון הניידת תגיע החל מיום שלישי הקרוב (28.7), בזמן ליום תשלומי הביטוח הלאומי, ותפעל כאחת לשבוע. בהמשך, במידה והביקוש יהיה גדול, תתכן הרחבת שעות וימי הפעילות.

שעות וימי הפעילות במהלך החודש הקרוב:

יום שלישי, 28.7 בין השעות 09:30-11:30

יום רביעי, 5.8 בין השעות 16:15-17:30

יום ראשון 9.8 בין השעות 09:30-11:30

יום רביעי 19.8 בין השעות 16:15-17:30

יום ראשון 23.8 בין השעות 16:15-17:30

היוזמה הברוכה הגיעה בעקבות פנייתם של ועד שכונת גבעת אולגה למשנה לראש העיר עו"ד יניב דרי, בעניין סניף בנק הפועלים בשכונה שנסגר לאחרונה. דרי בירך על המוגמר ומסר: "תודות לאילנית נעים מנהלת סניף הבנק על הסיוע. לחברי ועד גבעת אולגה – רמי אורפלי, טל ששון ועדי דמארי, על הצפת הצורך וליווי התהליך, לגיל שלמה מנהל אגף אכיפה וביטחון ואתי אטיאס, שביצעה את כל עבודת התיאום. אני מזמין אתכם תושבי העיר, להמשיך לפנות אלינו ולהעביר פידבקים על נושאים הדורשים טיפול".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות