fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תזמון זה עניין של טיימינג: עומר נולדה ב- 2.2.22 בשעה 22:22

רבים ניסו, רבים התאמצו, אבל טל ורן שקד מכפר ויתקין לא רק שלא התכוונו אלא שבתם הבכורה נולדה גם בתאריך היפה 2.2.22 - וגם בשעה 22:22
הלל יפה
טל ורן שקד עם בתם עומר במרכז הרפואי הלל יפה. צילום: דוברות הלל יפה

אם כבר תאריך מיוחד אז עד הסוף. תכירו את עומר, שזכתה להיוולד ב- 2.22.22 בשעה 22:22.

תאריך הלידה המשוער של בתם הבכורה של טל ורן שקד היה בכלל ה- 18.2.22. על תאריך מיוחד הם לא חשבו. אתמול (ד') לפנות בוקר החלה טל להרגיש צירים חזקים, ושניהם הגיעו לחדר המיון במרכז הרפואי הלל יפה והועברו לחדר לידה, שם פגשו את סילבי אקרמן, המיילדת שליוותה אותם לאורך תהליך הלידה.

"לאורך היום, הצוות שליווה אותנו היה מדהים ותומך, אבל הלידה התקדמה באיטיות", שניהם מספרים, "ובשלב מסוים, אמר לנו הרופא – ד"ר חיים דוד שנצפות האטות בדופק. אבל עדיין קיוו שהלידה תתפתח כרגיל".

ד"ר חיים דוד, מנהל מחלקת יולדות וחדר לידה: "ראינו שאכן הלידה לא מתקדמת, ושהעובר מתחיל להיות במצוקה משמעותית. תוך דקות ספורות, הוחלט לבצע ניתוח קיסרי, וטל הועברה לחדר ניתוח. מהר מאוד התינוקת הייתה בחוץ. כרופא, אני תמיד מודיע לאחות לרשום את שעת הלידה – שהייתה 22:22 בערב. ברור שמיד הבנו שזה תאריך מיוחד, אבל העיקר מבחינתנו שהאם והתינוקת בריאות ומרגישות טוב".

טל שקד: "לא חשבנו שיהיה כזה תאריך מיוחד, אבל אולי זה יהיה השראה לילד הבא. תאריך הלידה שלי הוא ה-1 בינואר, אולי הילד הבא יהיה ב- 3 במרץ", היא מסכמת בחיוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות