fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמיר צולמן מישיבת בני עקיבא: ראש מועצת הנוער החדש

אמיר צולמן, תלמיד כיתה י"ב בישיבת 'בית שמואל' בחדרה, הוא יו"ר מועצת הנוער החדש. מזכירות חדשה למועצת הנוער בחדרה
מזכירות חדשה למועצת הנוער \ צילום: דוברות עיריית חדרה
מזכירות חדשה למועצת הנוער צילום: דוברות עיריית חדרה

מועצת נוער חדשה בחדרה

אמיר צולמן, יו"ר מועצת הנוער הנבחר, יכהן גם כיו"ר ועדת נוער וקהילה במחוז. מועצת הנוער העירונית, היא הגוף הרשמי והמייצג של כלל בני הנוער בעיר חדרה. החל ממועצות התלמידים בבתי הספר ועד לתנועות הנוער והמתנ"סים. ההנהגה של מועצת הנוער, נבחרת מחדש מידי שנה. בראש ההנהגה עומד יו"ר המועצה. ואיתו פועלים הסגן, המזכ"ל, יושבי ראש של הוועדות השונות במועצת הנוער וכן דובר ומבקר. הבחירות, מאפשרות לנציגים לממש את המנדט שקיבלו על ידי הבוחרים.

 

אמיר צולמן \ צילום: דוברות עיריית חדרה
אמיר צולמן \ צילום: דוברות עיריית חדרה

 

סגניתו הנבחרת של אמיר צולמן, היא ליאל סרוסי. תלמידת כיתה ט' בבית הספר הרב תחומי בחדרה. לתפקיד יו"ר ועדת התרבות, נבחרה ליהיא כהן. תלמידת כיתה י"א בבית הספר הרב תחומי. יו"ר ועדת פנים לקהילה, הוא תמיר פיינאייזן. תלמיד כיתה ט' בחטיבת הביניים של תיכון חדרה. לתפקיד מבקר מועצת הנוער, נבחר זיו בליצשטיין. תלמיד כיתה י"ב בבית הספר הרב תחומי. דוברת המועצה היא נטע חנן, תלמידת כיתה ח' בחטיבת הביניים של תיכון חדרה, בבית אליעזר.

אמיר צולמן, לאחר הזכייה בתפקיד יו"ר מועצת הנוער: "אני גאה להנהיג את גוף המנהיגות הייצוגי המשמעותי בחדרה, ומוקיר את האמון שנתנו בי חברי למליאה. השנה הקרובה, תזמן עבורינו אתגרים רבים. ובחינה מחודשת של תחומים רבים. אבל אני בטוח שנצליח לייצר עשייה בשטח. למען בני הנוער החדרתיים".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות