fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איזור חדרה: צו סגירה לעסק וכתב אישום על סחר בסמים

טייק אווי בניגוד לחוק ועשרה כתבי אישום. סיכום משטרתי לפני סוף השבוע
מריחואנה שלא לצריכה עצמית \ צילום: דוברות המשטרה
מריחואנה שלא לצריכה עצמית צילום: דוברות המשטרה

טייק אווי בניגוד להוראות הסגר

היום, יום חמישי, סגרה המשטרה קיוסק בחדרה. שפעל בניגוד להנחיות הקורונה, ומכר מוצרים ומזון ללקוחות, בטייק אווי. ולא רק זה: במקום נצפו על ידי המשטרה לקוחות היושבים במקום ואוכלים, בניגוד לתקנות הסגר. שכמובן, אינן מאפשרות זאת.

בפעם הראשונה שהגיעו שוטרי תחנת משטרת חדרה לקיוסק, במהלך הסגר, הם הסתפקו במתן אזהרה בלבד. ועזבו את המקום, מבלי להטיל קנס על בעל העסק. על מנת לתת לו הזדמנות.

אלא שהשוטרים הגיעו למקום פעם נוספת, לאחר מתן האזהרה לבעל העסק. ואז, כבר לא הסתפקו באזהרה בלבד. אלא הטילו עליו קנס, על פי חוק.

אלא   שגם זה לא עזר. והיום יום חמישי, הגיעו שוב השוטרים לקיוסק. ומצאו, כאמור, לקוחות. הקונים בטייק אווי, ואף  יושבים ואוכלים במקום.

לפיכך, התקיים אתמול שימוע לבעל הקיוסק. בפני מפקד תחנת משטרת חדרה. והמשטרה סגרה את העסק, למשך שבעה ימים.

עשרה כתבי אישום

ועוד מאירועי היום המשטרתיים: עשרה כתבי אישום, הגישה היום המשטרה נגד תושב אור עקיבא. בגין חשד לסחר בסמים. אותו ביצע בעשר הזדמנויות שונות.

המשטרה, כך נמסר, עצרה את האיש בתום חקירה סמויה ואיסוף ראיות. ומעצרו הוארך מעת לעת. והבוקר, כאמור, הגישה חטיבת התביעות במשטרה את כתבי האישום נגדו.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בצעיר בשנות ה-20 לחייו. שסחר בחשיש ובמריחואנה. חקירת המשטרה בעניינו, עד הגשת כתבי האישום, ארכה חודש ימים.

 

 

 

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות