fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אח ואחות נמצאו עם קורונה, בית ספר וגן בחדרה נסגרו

בית הספר המכיל, בו לומדים ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים, וכן גן אקליפטוס, נסגרו לאחר שאח ואחות נמצאו חיוביים לקורונה
בית ספר לב המכיל בחדרה. צילום: עיריית חדרה
בית ספר לב המכיל בחדרה. צילום: עיריית חדרה

שני ילדים, אח ואחות, נמצאו חולים בקורונה. עיריית חדרה ומשרד הבריאות יצאו הבוקר (ה') בהודעה משותפת לפיה בית הספר לב (המכיל) בעיר וגן אקליפטוס נסגרו לאחר שאח ואחות נמצאו חיוביים לקורונה. האח לומד בבית הספר המכיל לילדים עם ובלי צרכים מיוחדים, והאחות לומדת בגן.

בבית הספר המכיל לומדים 105 תלמידים ו-15 אנשי צוות.

מרגע קבלת ההודעה, מנהל המחוז, ד"ר סער הראל יחד עם ראש העירייה, צביקה גנדלמן הנחו בהתאם לנוהל את גורמי המקצוע במשרד וברשות על סגירת בית הספר והגן. במקביל, תחל בדיקה מעמיקה וחקירה אפידמיולוגית של משרד הבריאות, בתום הבדיקה משרד החינוך ועיריית חדרה יפעלו על פי ההנחיות להמשך.

צביקה גנדלמן, ראש עיריית חדרה: "בתאום עם משרד החינוך, הוריתי על סגירת בית הספר. אני קורא לתושבי חדרה להמשיך לשמור על הכללים. לשמור מרחק, להקפיד על היגיינה ולעטות מסכות כשצריך".

ד"ר סער הראל, מנהל המחוז במשרד החינוך: "שגרת החיים בימי הקורונה מחייבת את כולנו במוסדות החינוך לשגרה ניהולית בלתי פוסקת של הערכות מצב בהתאם למדיניות משרד החינוך. אנו מנטרים את שיעורי התחלואה בכל מוסדות החינוך, ובכל אירוע נקודתי שבו מתגלה הנגיף אנו מתחקרים, מבודדים ופועלים על פי הנחיות משרד הבריאות. הפיקוח על מוסדות החינוך עומד בקשר רציף עם מנהלי בתי הספר לכל דבר ועניין".

בית ספר לב הוא בית הספר השלישי שנסגר בחדרה בשל הקורונה. השבוע נסגר בית ספר הגורן בשל הימצאות תלמיד חולה בקורונה מבין תלמידי בית הספר. לפני שבועיים נסגר בית הספר הרב תחומי (עמל), כאמור מסיבה דומה. השבוע חזרו תלמידי הרב תחומי ללימודים.

נכון להיום ישנם בארץ 19,894 אנשים שנדבקו בקורונה, כולל 111 נדבקים מאז אתמול. מבין הנדבקים ישנם 4,092 חולים, עלייה של 99 חולים ביחס לאתמול. מהם נמצאים 36 במצב קשה ו-29 מונשמים. 15,499 אנשים החלימו עד כה מן המחלה, 303 בני אדם מתו כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה בארץ.

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות