fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שווקו כל הדירות בפרויקט PARK BOUTIQUE בשכונת הפארק

34 הדירות בפרויקט של חברת עמרם אברהם בחדרה שווקו לציבור. עיקר הביקוש לדירות 4 חדרים
פרויקט PARK BOUTIQUE בשכונת הפארק
פרויקט PARK BOUTIQUE בשכונת הפארק

חברת הנדל"ן עמרם אברהם בשיתוף חברת גאיה נדל"ן בע"מ דווחו כי שווקו כל הדירות בפרויקט המגורים PARK BOUTIQUE ברחוב הירדן בשכונת הפארק בחדרה. הבניין בו מצוי הפרויקט נמצא בהליכי אכלוס מתקדמים.

הפרויקט כולל בניין מגורים בן 9 קומות ובו 34 דירות בנות 3, 4, 5 חדרים ופנטהאוזים.

סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב"עמרם אברהם", עדי גייר, ציין כי בסיום השיווק הנתונים מראים שדירות 4 חדרים הינן הדירות המבוקשות ביותר, בעיקר בקרב זוגות צעירים שזו להם רכישת דירתם הראשונה. המדובר בדירות אשר שטחם הינו כ–105 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ–17 מ"ר ומחירן הממוצע עמד על 1.45 מיליון שקלים. עיקר הרוכשים שקנו דירה בפרויקט, רכשו דירה שאינה להשקעה, והם מגיעים מאזור השרון.

גייר ציין עוד כי הביקוש לדירות בפרויקט נשמר למרות העלייה במחירי דירות 4 חדרים. "אם בתחילת ינואר 2018 דירת 4 חדרים נמכרה במחיר ממוצע של כ-1.4 מיליון שקלים, באפריל 2018 עמד מחירה על 1.46 מיליון שקלים, ובאפריל 2019 מחירה עמד על 1.5 מיליון שקלים, מה שמבטא עלייה של

% 7.1. הביקוש הרב למגורים בשכונה נובע מעצם היותה ממוקמת בין השכונות ניסן ובית אליעזר, כאשר בלב השכונה מוקם פארק עירוני רחב היקף על שטח של כ–90 דונם ובמרכזו אגם מלאכותי, אמפיתיאטרון פתוח, מתקני משחקים וכושר ושבילי הליכה ואופניים. את השכונה מחבר כביש משמר הגבול שהוא המשכו של רחוב ביאליק, עד לבית אליעזר וכן כבישים פנימיים, שטחי ציבור ועוד. לאחרונה חוברה השכונה לכביש 9 ו–6 וכביש 4. השכונה מושכת אליה אוכלוסייה צעירה וחזקה ברובה ומשרה אווירה ותחושת קהילה משותפת ולכן היא מבוקשת מאוד על ידי משפחות צעירות, מה שמביא את עיריית חדרה להשקיע ביתר שאת בתחום החינוך, גני הילדים ומקומות משחק ופנאי במקום", מסביר גייר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות