fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עצומה: בית ספר נועם יישאר בחדרה

ממשיך מאבקם של 150 הורים מחדרה למנוע את העתקת את בית ספר הדתי לפרדס חנה. ראש העירייה צביקה גנדלמן התחייב למצוא פתרון למבנה בית הספר, אך רשת נועם צביה נחושה להמשיך בהחלטתה. ההורים: "אנחנו לא מעבירים את הילדים לפרדס חנה ויוצאים למאבק קשה אבל אנחנו לא נוותר"
בית הספר נועם בחדרה
בית הספר נועם בחדרה (צילום: איילת קדם)
בית הספר נועם בחדרה
בית הספר נועם בחדרה (צילום: איילת קדם)

הורים לתלמידי  בבית ספר 'נעם' בחדרה הקימו ועד פעולה ובכוונתם להגיש צו מניעה נגד החלטת משרד החינוך ורשת נעם צביה, להעביר את בית הספר לפרדס חנה כבר בשנת הלימודים הקרובה. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, החליטה הרשת להעביר את בית הספר התורני לפרדס חנה, שם הוא אמור לפעול במבנה של בית הספר 'שילה'. ההורים של כ-160 תלמידים מחדרה כעסו מאוד על ההחלטה בטענה שההודעה התקבלה ברגע האחרון וכי אין להם פתרון הולם עבור הילדים.

ביום שישי האחרון נערכה פגישה בין ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, לבין נציגי ההורים. בפגישה חתם גנדלמן בנוכחות ההורים על מסמך ובו הוא מתחייב בפני הרשת למצוא פתרון מיידי למצב התחזוקתי של בית הספר החדרה, וכי לקראת שנת 2015 הוא יעביר תוכנית פרוגרמה לבית ספר חדש בעיר.

ביום ראשון הגיעו ההורים לפגישה עם מנהל בית הספר ועם המפקח מטעם משרד החינוך, שם שמעו כי ההחלטה שהתקבלה היא סופית, וכי יש להם שתי אפשרויות: או להיעזר בשרותי ההסעה ולשלוח את ילדיהם לפרדס חנה, או למצוא בתי ספר אחרים, כמו 'שילה' בגבעת אולגה או 'תחכמוני'. למרות תחנונים רבים של ההורים בפני נציגי רשת 'נעם צביה', אף לא אחד מנציגי הרשת הגיע לפגישה.

בעקבות המצב החליטו ההורים להקים ועד פעולה, השיגו חתימות של 150 הורים נגד המעבר לפרדס חנה ובעד השארת בית הספר בחדרה, ואין להם כוונה לוותר. "מה שקורה פה מנוגד לכל הערכים שתמיד מנסים להנחיל לנו", אמר אחד ההורים השבוע ל"חדשות חדרה". "משום מה משרד החינוך ומנהלי הרשת נותנים עדיפות לפרדס חנה על פני ילדי חדרה. אנחנו לא מבינים מה מסתתר מאחורי ההחלטה הזו. ההחלטה המיידית שקיבלנו היא שאנחנו בכל מקרה לא מעבירים את הילדים לפרדס חנה. במקביל אנחנו מתארגנים למאבק קשה ואולי ארוך, אבל אנחנו לא נוותר".

ממשרד החינוך ומהנהלת רשת נעם צביה לא התקבלה תגובה עד לשעת סגירת הגיליון.

כתב: אסף בכור

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות