fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: גם הרכבת נתקעה הבוקר

הכבישים פקוקים והרכבת תקועה. ולמה עוצרת בספיר ובבית יהושע ולא מעלה נוסעים?
תחנה עמוסה ורכבת תקועה צילום אלכס רייף

לא די שהפקק מחבצלת ועד ויינגייט נמשך משעות הבוקר אז גם הרכבת בנתניה נתקעה הבוקר בתחנת נתניה ושיבשה למשך 20 דקות את לוח הזמנים. המונים מחכים על הרציפים בנתניה, ספיר ובבית יהושע. פקק ענק בכביש החוף, כל האוטובוסים מלאים וגם הרכבת מלאה עד אפס מקום ישיבה ועמידה. היא עוצרת בתחנות ספיר ובית יהושע ולא מעלה נוסעים. תחנות רכבת מפוצצות, אין מספיק רכבות ואלה שישנן נתקעות. נתיב פלוס יצר כאוס לתושבי נתניה, היסטריה בשעות הבוקר בדרך לעבודה בהחלט פגיעה באיכות החיים. וסמוטריץ ממשיך להתעקש.

מרכבת ישראל מסר דובר הרכבת מתן ברקוביץ: "בשעה 07:30 היתה תקלה ברכבת בתחנת נתניה, אחרי 20 דקות תוקנה התקלה והרכבת חזרה לשגרה  וכבר שעה 08:15 לוח הזמנים של הרכבות פעל כפי שתוכנן". לשאלה אם היו עיכובים ברכבות הבאות אמר ברקוביץ: "רכבת פרברית אחת החלה מהרצליה והיו עומסים".

הנה הרכבת לא באה. צילום נמרוד סין

נימרוד סין שפתח את דף הפייסבוק "מחאה נגד נתיב פלוס (נתיב +2) (נתיב +3) כתב חוויות מנסיעה הבוקר ברכבת מנתניה לתל אביב:

"מנסה היום לסוע מנתניה לת'א ברכבת של 0751. יוצא מהבית 40 דק' לפני. למה 40 דק'? פקקים בתוך העיר נתניה וצריך למצוא חניה + הליכה של חצי ק"מ במקרה הטוב ועד קילומטר מהחניה. מצליח להגיע לרציף 5 דק' לפני הזמן. אבוי! הפתעה. הרכבת מבוטלת . למה?! זה רכבת ישראל לא באמת צריך סיבה. אוקי, יש רכבת גם ב 0754 שמגיעה מהצפון. אבוי! הפתעה. הרכבת מאחרת. למה?! זה רכבת ישראל לא באמת צריך סיבה. הרציף מפוצץ אנשים.

הרכבת מגיעה באיחור של 10 דק' ואנשים נדחסים פנימה כי היא כבר מלאה. כיף הלחץ והדוחק הזה. אולי יהיה לי מקום לשבת כי הצלחתי להיכנס מהראשונים. ממש לא, אבל לפחות אפשר לעמוד במעבר. לאלו שעומדים בכניסות יותר קשה וצפוף, הם מתלוננים על הדחק ואומרים שאין אוויר.

הרכבת נוסעת ועוצרת בתחנת ספיר נתניה. אנשים מהרציף מנסים לעלות אך אין מקום. צעקות וריבים עם הנוסעים שכן נמצאים על הרכבת שבסה"כ לא יכולים לזוז כי אין מקום ורמת הדוחק בלתי נסבלת. אין מקום להכניס סיכה.

הרכבת מתעכבת בתחנה מסיבה לא ברורה ולבסוף נוסעת. ממשיכה. עצירה בתחנת בית יהושע אבל שוב אין מקום לנוסעים לעלות ושוב צעקות . סה"כ אווירה מאוד נעימה. לא ברור אגב למה הרכבת עוצרת בכל תחנה כשהיא מלאה אבל כנראה שאין להם מושג שהיא מלאה כמו שאין להם מושג קלוש בניהול מערך רכבות תקין. זה כנראה יראה רע אם לא יעצרו בתחנות אז חייבים לעצור. שוב עיכוב ללא סיבה בתחנה. לבסוף הגענו לתל אביב, לאחר שעה ברכבת ! (במקום 32 דקות). אני את הדרך שלי לעבודה עדיין לא סיימתי. יש לי עוד אוטובוס לקחת אבל אסיים בזאת את יומן המסע.

שעתיים מנתניה לתל אביב ברכבת. הגיוני?!

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות