fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך מתכוננים לנישוב?

איך נערכים באיגוד ערים לאיכות סביבה שרון כרמל לנישוב לוויתן הצפוי מחר
אסדת לווייתן. צילום: ענבל בן יעקב
אסדת לווייתן. צילום: ענבל בן יעקב

איגוד ערים שרון כרמל ערוך ומוכן לניטור נישוב שלב 3 לאסדת לויתן שיחל מחר לפנות בוקר ויימשך עד הצהרים.
מחר, יום הנישוב (אם יתקיים כסדרו, כמובן, ולא יהיו שוב שינויים של הרגע האחרון), מסר האיגוד כי יפעלו שלוש תחנות הניטור המנטרות את איכות האוויר באופן רציף, ובכללה את המזהמים העלולים להיפלט מאסדת לוויתן.

מהאיגוד נמסר: "תחנת נחשולים חזרה לפעילות לאחר שפעילותה הופסקה עקב חבלה לכאורה. דיווחים מהתחנות ישודרו און ליין באתר האיגוד ובחדר הבקרה שיפעל החל מהשעה 6:30 בבוקר באיגוד. ביום הנישוב, יפתח חדר בקרה באולם האיגוד ובו יהיו יו״ר האיגוד יעקב אדרי, מנכ״ל האיגוד ניר סהר וראשי הרשויות החברות באיגוד. לצוות זה יצטרפו מנכ״ל משרד הגנת הסביבה והצוות המקצועי של המשרד. בנוסף, יהיו צוותים של האיגוד ושל המשרד ברחבי שטח האיגוד ויבדקו את איכות האוויר בסביבת התושבים. בשעה 11:30 יגיע לאיגוד השר יובל שטייניץ והצוות המקצועי ויקבלו סקירה מצוות האיגוד סטאטוס ההרצה, ומשם נצא לתחנת ניטור אויר בשטח. בשעה 13:00 יגיע השר זאב אלקין לאיגוד לעמוד מקרוב אחר פעילות הנישוב מהאסדה. חדר מצב האיגוד יפעל לאורך כל שעות היום וידווח אונליין באתר ולדוברי הרשויות החברות באיגוד. היום ערכו יו״ר האיגוד, יעקב אדרי, מנכ״ל האיגוד, ניר סהר, והצוות המקצועי של האיגוד, הערכת מצב. אדרי אמר כי איגוד ערים ערוך ומוכן לניטור הנישוב ועושה הכל כדי לשמור על איכות ובריאות התושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות