fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא עמדו בלחץ

מאוכזב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)
מאוכזב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

הפועל חדרה/אולגה לא עברה את מבחן האופי הראשון העונה. זה קרה באמצע השבוע במשחק החוץ מול בית שאן, כאשר חדרה יודעת שניצחון מעלה אותה לפיסגה.

אבל שחקניו של מומו ניסטל כשלו במשימה והפסידה בתוצאה 2:1. בחדרה דיברו בעיקר על כישלון בהכנה המנטאלית למשחק ובכך שהקבוצה הגיע מעט יהירה. "במקום לבוא בסערה, חלק מהשחקנים באו כאילו מדובר במשחק קל והוא תלוי רק בנו", אמרו בחדרה.

חדרה פתחה את המשחק טוב יותר. שחקניו של מומו ניסטל החזיקו בכדור, הניעו ושלטו במרכז השדה. בדקה השישית חדרה הגיעה למצב ראשון מסוכן, אסי גומה בעט כדור טוב, אבל חיים זיסקינד הדף. בדקה ה-21, דווקא בדקות טובות של חדרה, בית שאן השיגה את שער היתרון. גל אלקנתי השתלט על כדור חוזר ושחרר בעיטת יעף לפינה, יניב טבצ'ניק שוערה של חדרה הגיב מאוחר, 0:1.

עשר דקות מאוחר יותר, לירון אלימלך יכול היה להכפיל את התוצאה כשקיבל כדור עומק נהדר, במצב של אחד על אחד מול טבצ'ניק שלח כדור מחוץ למסגרת.

בדקה ה-38 האורחים ספגו מכה קשה כאשר קשר הקבוצה אבירן תורג'מן פרק את הכתף ויצא החוצה. 0:1 בהפסקה.

מאוכזב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)
מומו ניסטל. ההכנה המנטלית לא הייתה מספיק טובה (צילום: שלומי גבאי)

לחצי השני חדרה פשוט לא הופיעה. בדקה ה-53 אלקנתי עם מצב נוסף לזכות בית שאן, הקשר בעט כדור לפינה הרחוקה ממש על קו ה-16 ברגל שמאל, טבצ'ניק הדף. שלוש דקות מאוחר יותר שוב אלקנתי סיכן את השער, שוערה של חדרה יצא רע והדף כדור שהגיע ישירות לרגליו של הקשר, האחרון בעט כדור חזק שנעצר על ידי טבצ'ניק שהצליח לתקן. בדקה ה-73 כדור ארוך נשלח ללירון אלימלך, החלק האחורי של חדרה היה חשוף במיוחד לאחר שרוב שחקני השדה עלו להתקפה, לירון אלימלך פתח מבערים והפעם לא התבלבל וקרע את הרשת, 0:2.

תשע דקות לסיום, יציאה לא טובה של שוער בית שאן חיים זיסקינד, אפשרה לסלים עמאש לכבוש את אחד השערים הקלים בקריירה שלו ולצמק, 1:2.

בדקה ה-84 גל אלקנתי הרים כדור טוב מהאגף, אופק ברזני הגיע מאחור עם תנופה, נגח כדור שנגע באחד משחקני חדרה ויצא לקרן. בתוך תוספת הזמן מנשה זלקה ראה את הכרטיס האדום ובצדק לאחר שפגע בפניו של אלדר שפשה שהיה בדרכו לשער.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות