fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיים חדשים לכפר הים

תושבת חדרה זכתה בקול קורא להפעלת החוף
חוף כפר הים. צילום: עיריית חדרה
חוף כפר הים. צילום: עיריית חדרה

תושבת חדרה זכתה בקול קורא להפעלת החוף

תושבת חדרה, ליאורה אבני, זכתה בקול קורא שפרסמה החברה לתיירות "נחלים" לטובת הפעלה של חוף כפר הים. החברה פרסמה קול קורא להפעלת מתקני חוף ומתן חסות בחוף "כפר הים" בחדרה.

על אבני לספק את מתקני החוף לצורך ביצוע השירותים, ובכלל זה שמשיות, כסאות, מיטות שיזוף, משחקים והפעלות שונות (משחקי קופסא כגון שש בש, דמקה, וכן מטקות, מתנפחים וכו'), וכן ציוד נדרש לרוכלות ניידת לממכר משקאות ושלגונים. כמו כן, על המציע לדאוג על אחריותו ועל חשבונו, לתחזוקה מלאה ולניקיון של האתר וסביבתו הקרובה.

בנוסף, באישור החברה, תיתכן אפשרות להשמעת מוסיקה והצבת ריהוט אלטרנטיבי.

חוף כפר הים. מוזיקה ומיטות שיזוף (צילום: עיריית חדרה)
חוף כפר הים. מוזיקה ומיטות שיזוף (צילום: עיריית חדרה)

במסגרת הקול קורא, על אבני גם להגיש הצעה למתן חסות לחוף הים, כולל ארגון אירועים, הצבת שלטים, שעונים וביגוד בשילוב פרסום, שמשיות וכדומה. החסות תופעל רק לאחר קבלת אישור החברה מראש ובכתב וקבלת כל האישורים וההיתרים מהגורמים הרלוונטיים. לא תתאפשר מתן חסות למוצרים אשר אינם עולים בקנה אחד עם היותה של "נחלים" גוף ציבורי, כגון מוצרי אלכוהול ומוצרים העשויים לפגוע ברגשות הציבור. כמו כן הובהר לאבני היא לא תהיה רשאית לגבות כל תשלום עבור הכניסה לחוף הים.

הצעתה של אבני כוללת הבאת קרוואן לחוף כפר הים עם מוזיקה, כיסאות, שולחנות ומיטות שיזוף, ובנוסף מתוכננת מסיבת השקה בחוף.

תקופת ההתקשרות להפעלת השירותים ומתן החסות תימשך עד לתום עונת הרחצה 2018.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות