fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוויה מחשמלת

תשכחו מחדרי הכושר, הדבר הבא בתחום הגיע לחדרה. EMS CLUB, רשת שמציגה שיטה חדשה, שפותחה בנאס"א: אימון שבועי, בן 20 דקות בלבד, המבוסס על פולסים חשמליים ומוביל לתוצאות אדירות.
EMS CLUB הגיע לחדרה (צילום: אסי קוטין)
EMS CLUB הגיע לחדרה (צילום: אסי קוטין)

כמה פעמים אמרנו לעצמנו "הבוקר אנחנו סוף סוף הולכים לעשות כושר", אבל נשארנו עם האמרה הזו, ואת הכושר השארנו לאחרים. עכשיו, ממש ליד הבית, בחדרה, יש פתרון מושלם לבעיה. ולפתרון הזה קוראים EMS CLUB. מדובר ברשת הכושר החדשה שנכנסה לישראל לפני שלוש שנים, וכוללת עד כה 12 סניפים. לפני שבועיים נפתח הסניף הצפוני ביותר עד כה, בחדרה, ומדובר במהפכה של ממש. כושר כמו שלא הכרתם בעבר.

את הרשת הביא לישראל רני רוביו, שנחשף לרעיון בגרמניה. אימון אחד בלבד הספיק לו כדי להחליט לייבא את הרעיון. השיטה קיימת בעולם כבר 50 שנה ופותחה על ידי נאס"א האמריקאית: המטרה הייתה לפתח שיטה שתאפשר גם לאסטרונאוטים להתאמן, שכן בחלל למשקולות אין משמעות.

EMS CLUB הגיע לחדרה (צילום: אסי קוטין)
EMS CLUB הגיע לחדרה (צילום: אסי קוטין)

לעוף על זה

הרעיון הוא פשוט: גירוי חשמלי לשריר, 20 דקות בלבד, פעם אחת בשבוע. לא יותר ולא פחות. המתאמנים מקבלים ביגוד מיוחד עליהם לובשים חליפה מיוחדת, שמזכירה חליפת חלל, אליה מחוברות האלקטרודות שמספקות את הפולסים. בכל סניף ישנם 2 מכשירים בלבד, הרעיון הוא מעין אימון אישי. הרציונל הוא לממש את רצון הלקוח. שירגיש שהקונספט הכי אישי שאפשר.

את הסניף בחדרה פתח שלום גינזבורג, 45, נשוי ללילך ואב לחמישה. למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום הכושר, כולל אחראי על כל הכושר הקרבי במערך ההדרכה בבסיס צה"ל במכון וינגייט.  גינזבורג: "הרעיון הוא אימון אישי של אחד על אחד. למדריכים יש תפקיד מכריע בשיטה. כל לקוח יודע מה המטרה שלו. הצרת היקפים, חיזוק שריר מסוים, הורדת משקל וכו'".

 ואפשר להגיע לתוצאות מאימון שבועי אחד של עשרים דקות?

"20 דקות אצלנו זה כמו 4 שעות בחדר כושר. הרי בחדר כושר אתה עובר ממכשיר למכשיר, אבל אצלנו המכשיר עובד על כל קבוצת השרירים יחד, בו זמנית. הגירוי לשריר הוא עצום, ולכן צריך גם הפוגה של 4-5 ימים בין אימון לאימון. הלקוחות בכל סניפי הרשת מגוונים. בין 18 ל-83. כולל סלבים רבים,שהשיטה מתאימה להם. לא צריך להזיע יותר מדי, זבנג של 20 דקות וגמרנו.

 "20 דקות אצלנו זה כמו 4 שעות בחדר כושר.
"20 דקות אצלנו זה כמו 4 שעות בחדר כושר. EMS CLUB (צילום: יח"צ)

 וזה עונה על הדרישות ועומד במטרות?
"בוודאי. על פי מחקרים היעילות של השיטה שלנו היא פי 18 מכל פעילות גופנית אחרת. באחד הסניפים יש לנו בחורה שהשילה 33 ק"ג בפחות משנה. כמובן שזה חייב לבוא בשילוב עם תזונה נכונה, אבל זה עובד".
בזמן שאני מתרשם מהשיטה, עורכים גל ושיר מחדרה אימון. מדובר בבני זוג, עבורם זהו אימון בכורה. בסיום הם היו מאוד מרוצים. גל: "הגענו לפה דרך חברים והתרשמתי לטובה. אני לא עובד בחדר כושר והרגשתי שזה מתאים לי". שיר, לעומתו, הגיעה למטרה ספציפית: "יש חתונה לאחותי ואני רוצה להצר היקפים. אני עצלנית והשיטה הזו של אימון שבועי מאוד מתאימה לי".

 עזרה שיקומית מושלמת
אפקט חשוב אחר שהשיטה של EMS CLUB מצטיינת בו הוא הנושא השיקומי. גינזבורג: "המכשיר שלנו קיבל את אישור האיחוד האירופי בתקנים הכי מחמירים. הוא עוזר מאוד לאנשים שצריכים עזרה שיקומית, כיוון שהוא עובד על כל קבוצת השרירים יחד. זה עוזר בעיקר לאנשים עם בעיות גב, פריצות דיסק. יש לנו אנשים שחסכו לעצמם ניתוח בזכות המכשיר שלנו. כמובן שזה מתאים גם לנשים אחרי לידה, טיפול בחילוף חומרים, תופעות בריחת שתן, בעיות מפרקים, וגם לאנשים שצריכים שיקום אחרי פיגועים ותאונות דרכים. יש לנו אפילו לקוחות על כסאות גלגלים".

אחרי שהבנו שמדובר בתענוג בריא ומתאים לכולם, חשוב להבין שלא מדובר בתענוג זול. חבילת היכרות של 4 מפגשים עולה 390 שקלים, ועל פי גינזבורג, "אחוז האנשים שלוקחים חבילת היכרות וממשיכים למנוי הוא מטורף, למעלה משבעים, אין דברים כאלה". גינזבורג גם מסביר מדוע ההשוואה של המחיר לא צריכה להיות לחדרי כושר אלא למאמן אישי: "הלקוחות שלנו מקבלים מותג מקצועי, יש להם מאמן אישי לכל דבר שצמוד אליהם בכל אימון ואימון. השיטה אחידה בכל הרשת. הסניפים אגב נראים אותו דבר בכל העולם, וזה הייחוד שלנו. ברגע שמישהו מגיע, ובאמת רוצה לעמוד במטרות, הוא מתאהב ממבט ראשון.

גינזבורג: "אנחנו פתוחים פחות משבועיים, וההיענות של הקהל החדרתי היא יוצאת מן הכלל. מדהימה. כנראה שבחדרה צמאים למותגים, ואני בטוח שנהפוך לסניף מוביל ברשת כולה".

מחר (שישי), בין השעות 11:30 ועד 14:00, ייערך בסניף החדרתי (רחוב הגיבורים, מעל הסטוק) הפנינג פתיחה מיוחד, וכולם מוזמנים להגיע ולהתרשם.

גינזבורג: "הלקוחות שלנו מקבלים מותג מקצועי, יש להם מאמן אישי לכל דבר שצמוד אליהם בכל אימון ואימון. השיטה אחידה בכל הרשת,
הסניפים אגב נראים אותו דבר בכל העולם, וזה הייחוד שלנו. ברגע שמישהו מגיע, ובאמת רוצה לעמוד במטרות, הוא מתאהב ממבט ראשון"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות