fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: הסוף להזנחה של מגרשי הספורט בגבעת אולגה

העירייה שיקמה העירייה מגרשי ספורט הרוסים, שמפאת מצבם לא ניתן היה להשתמש בהם, והפכה אותם למגרשים חדישים ומטופחים
נציגי העירייה עם נציגי הוועד והתושבים במגרשים החדשים (צילום: עיריית חדרה)
נציגי העירייה עם נציגי הוועד והתושבים במגרשים החדשים (צילום: עיריית חדרה)
נציגי העירייה עם נציגי הוועד והתושבים במגרשים החדשים  (צילום: עיריית חדרה)
נציגי העירייה עם נציגי הוועד והתושבים במגרשים החדשים (צילום: עיריית חדרה)

עיריית חדרה שיקמה, חמישה  מגרשי ספורט  בגבעת אולגה, בעקבות הזנחה מתמשכת של שנים רבות הגיעו למצב של הרס אשר מנע את השימוש בהם, והפכה אותם למגרשים חדישים ומטופחים להנאת התושבים. השבוע נחנכו המגרשים החדשים במעמד ראש העיירייה צביקה גנדלמן, סגן ראש העיר עו"ד צפריר ביטון, יו"ר הקואליציה עו"ד אלי בוסקילה ועוד.

המגרשים המשופצים; ברחוב החלוץ צמוד לספרייה החדשה; מגרש קט רגל בשיכון אזורים, מגרש כדורסל, אף הוא באזורים; מגרש ספורט הצמוד למתנ"ס, ומגרש ספורט בבית ספר גבעול.

לדברי ביטון, העבודות התבצעו בשיתוף ועד השכונה שבראשו עומדת היו"ר אילנה מסיקה. ביטון: "כאשר עובדים עם ועד ענייני ומשתף פעולה, ניתן לקדם ביחד דברים רבים בשכונה, וזו למעשה המטרה של כולנו". ביטון מוסיף כי, לנוכח מצבם ההרוס של המגרש היה צורך לשקמן מהמסד ועד הטפחות. "ממצב של חורבה הפכנו את המגרשים למקום שוקק פעילות שמכבד את המשתמשים בו", אמר.

במגרשים בוצעו עבודות מקיפות, הכוללות ריבוד, החלפת מתקנים (עמודי סל, שערים וכדומה), תאורה, התקנת גדרות, ברזיות, צביעה, ספסלים ועוד.  גנדלמן הוסיף  כי שיקום המגרשים נועד להגדיל את ההיצע של פעילויות פנאי איכותיות לתושבי השכונה, בני נוער ומבוגרים, והביע תקווה כי המגרשים החדשים יהיו שוקקי פעילות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות