fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זר הונח על גשר אריאל שרון ז"ל

הגל-עד לזכר אריאל שרון ז"ל, הניצב על הגשר הנקרא על-שמו, הפך מוקד עלייה לרגל לתושבים המניחים נרות זיכרון למרגלותיו. גם ראש העיר, סגניו ובני נוער, הניחו זר בגל-עד לזכר ראש ממשלת ישראל לשעבר שהלך השבוע לעולמו
גנדלמן ויו"ר מועצת התלמידים בחדרה מניחים זר על גשר אריק שרון
גנדלמן ויו"ר מועצת התלמידים בחדרה מניחים זר על גשר אריק שרון (צילום: עיריית חדרה)
גנדלמן ויו"ר מועצת התלמידים בחדרה מניחים זר על גשר אריק שרון
גנדלמן ויו"ר מועצת התלמידים בחדרה מניחים זר על גשר אריק שרון (צילום: עיריית חדרה)

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן הניח פרחים בגל-עד לזכר אריאל שרון ז"ל, הניצב בגשר הנקרא על-שמו.  עם היוודע דבר מותו של ראש ממשלת ישראל לשעבר, אריאל שרון ז"ל, הפך הגל-עד לזכרו מוקד עלייה לרגל של תושבי חדרה אשר הניחו למרגלותיו נרות זיכרון רבים. גנדלמן, אשר הגיע לגל-עד בליווי סגניו, חברי מועצה וחברי מועצת הנוער העירונית והביע התרשמותו מהמחווה של תושבי העיר. גנדלמן צירף נר זיכרון משלו ואמר "שרון היה לוחם אמיץ, אדם נחרץ ומרשים שהוכיח שלמען שלום וביטחון, יש מקום גם לשינוי מהותי בתפיסות העולם הפוליטיות. תושבי חדרה מוקירים את זכרו. אני מצדיע לו".

הלוט מעל הגל-עד המתאר את אריאל שרון הוסר במעמד בניו, עומרי וגלעד שרון, בטקס חנוכת הגשר.. לשון הגל-עד: "אריאל שרון, ראש ממשלת ישראל בשנים 2001-2006. נולד בכפר מל"ל ב-1928. שירת בהגנה, נלחם במלחמת העצמאות במסגרת חטיבת אלכסנדרוני ונפצע קשה בלטרון בקרבות על פתיחת הדרך לירושלים. מקים ומפקד יחידה 101 ומפקד הצנחנים בשנים 1953-1957, תקופה בה ביצעו יחידות אלה לבדן את פעולות התגמול. מפקד אוגדה במלחמת ששת הימים, אשר פרצה את המערך המצרי העיקרי בסיני. אלוף פיקוד הדרום 1969-1973, מפקד אוגדה במלחמת יום הכיפורים אשר צלחה את תעלת סואץ והביאה בכך למהפך ולניצחון במלחמה. חבר כנסת, שר חקלאות, שר ביטחון, שר מסחר ותעשייה, שר הבינוי והשיכון, שר התשתיות, שר חוץ וראש ממשלה. מנהיג, מצביא ואיש אדמה".
הגשר לזכר ראש ממשלת ישראל לשעבר נחנך בשנת 2010 במסגרת פרויקט ההפרדה המפלסית. מועצת העיר אישרה את הענקת שמו של שרון לגשר מאחר שבתקופת כהונתו כראש ממשלה היה מודע למצוקה התחבורתית בעיר חדרה ואישר את הקמתו. חנוכת הגשר התקיימה במעמד עומרי וגלעד שרון, כאשר ברקע הושמעו הקלטות מנאומים שנשא שרון במהלך ביקוריו בחדרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות