fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצגות הילדים השוות באזור בחול המועד

בלי מרצ'נדייז נוצץ אבל עם לחן מבריק, כבוד לשפה העברית והרבה דמיון, גל חדש של מופעי ילדים בטעם של פעם כובש את הבמות
טררם קידס. צילום: יוסי צבקר
טררם קידס. צילום: יוסי צבקר

חגי תשרי הם הזמן המושלם לקחת את הילדים להצגות. יופי של דרך להעביר את הזמן אשר יש לא מעט ממנו. ישנם לא מעט מופעים בעלי תכנים עם מעוף שמשרתים גם את הצד שלנו כהורים, אשר בהם מסר חינוכי התורמים ליצר הסקרנות, הלמידה ופיתוח הדמיון.

בשנים האחרונות, מעבר לכוכבי הילדים הידועים שעולים על הבמה וממלאים קופות סביב החגים באופן תדיר, החלו להיראות מופעי ילדים בחזות מעט אחרת, כזו שמזכירה את פעם, עם דגש על עברית צחה, מוזיקה מקורית, חריזה, דמיון וכלי נגינה מגוונים.

במחוזותינו אפשר ליהנות מהצגות בעלות אופי שכזה בברלה מיוזיק קלאב בקיבוץ להבות חביבה שמקפיד על הבאת תכנים איכותיים לילדים כמו המופע "פלא" של עלמה זוהר (15/10), הרפתקאות ינץ לוי, התפוזים המבצעים את יצירותיו של אריק איינשטיין (16/11), "ענן על מקל" (21/12) ועוד.

בקרוב יתארח בברלה המופע "טררם קידס" (שבת, 19/10), מופע קצב תנועה ואנרגיה בו בעצם מנגנת הלהקה על כל מה שבסביבתם: תופים שונים, חביות, כלי מטבח, כלי עבודה, מכלי פלסטיק וכן תיפוף וירטואוזי על הגוף.

מופע נוסף ומסקרן לא פחות הוא "תנינים על הראש" של חברי מארש דונדורמה. מדובר בלהקה בת לא פחות מ-16 נגנים על במה אחת ואף קריין המספר סיפורים מוזיקליים משעשעים, מסקרנים ובעיקר מהנים לילדים.

מארש דונדורמה. צילום: עמית אלפונטה
מארש דונדורמה. צילום: עמית אלפונטה

המופע, אשר אותו ביימה ירדן בר כוכבא, מבוסס על ספר ובו סיפורים מוזיקליים. על הליך היצירה של חברי מארש דונדורמה מספר דותן יוגב, נגן בהרכב: "התכנים שלנו לגמרי מזכירים את מה שהיה כאן פעם. כילד אני הקשבתי לאלכס אנסקי מקריא בקלטת ואני מדפדף בספר ומעביר דף כשהפעמון מצלצל. אז נכון שאין לנו פעמון, אבל במקומו יש תזמורת מדהימה של 16 נגנים. המופע נעשה מתוך געגוע לתכנים שהיו לנו כילדים. מחפשים מופעים כאלו, יש צימאון טבעי. הייתה תקופה שהיצירה לילדים בישראל הייתה יותר שבלונית וזה תענוג לראות שיש הרבה דברים חדשים, זה מפרה וזה כיף כאמן וכהורה".

 

"טררם קידס", שבת, 19/10, תחילת מופע: 12:30

"תנינים על הראש", שבת, 26/10, תחילת מופע: 12:30

ברלה מיוזיק קלאב, להזמנות: 04-6369993/4

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות