fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בחדרה נשלח לבידוד

ישראל צרפתי, שמשמש כמאמן זמני של קבוצת הנוער, שהה בשבוע שעבר בספרד ובעקבות ההוראות החדשות נכנס לבידוד. במועדון ביקשו לדחות את משחק הליגה של הנוער מול נתניה
ישראל צרפתי. "סערה בכוס מים" (צילום: רולנדי ברנשטיין)

גם מועדון הכדורגל של הפועל חדרה סובל קשות מההוראות החדשות של משרד הבריאות בכל הקשור לנגיף הקורונה. המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ומאמן קבוצת הנוער, ישראל צרפתי, נשלח לבידוד. צרפתי שהה בשבוע שעבר מספר ימים בהשתלמות בספרד ועל פי ההוראות החדשות של משרד הבריאות מחויב להיכנס לבידוד. לפי המכתב שקיבל צרפתי ממשרד הבריאות, הבידוד יימשך עד לשבוע הבא.

לפני שקיבל את ההודעה ערך צרפתי אימון של קבוצת הנוער אך שחקני הקבוצה יכולים להמשיך את ההתנהלות כרגיל על פי הבדיקה של משרד הבריאות, ובשלב זה אינם מחויבים להיכנס לבידוד.

בקבוצה פנו ביום חמישי להתאחדות לכדורגל בבקשה לדחות את המשחק הקרוב של קבוצת הנוער מול מכבי נתניה בכדי שצרפתי יוכל לקחת בו חלק לאחר שייצא מהבידוד. "אני לא מרגיש תסמינים ולא מבין את ההוראות של משרד הבריאות. הרי חזרתי כבר לפני מספר ימים והתנהלתי כרגיל. אבל אלו הנהלים ואני מציית להם" אמר צרפתי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות