fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרים אאוט. אאוטלט ביקל אין!

חנויות אאוטלט מהפירמות המובילות בארץ, כגון פוקס, דלתא, גלי, הגרה, גולף ועוד.
ביקל אאוטלט סנטר. הדמיה ביקל

 

ביום רביעי האחרון, התקיים אירוע השקה לקניון אאוטלט חדש בנתניה במעמד ראש העיר נתניה, מרים פיירברג – איכר, הבעלים ויזם הקניון, ד"ר גדעון ביקל, סגן ומ"מ ראש העיריה אלי דלל, שוכרים ומשווקים.

מדובר בקניון "הדרים" לשעבר שמשנה שם, צורה וקונספט. הוא יפתח בעוד מספר חודשים כקניון האאוטלט היחיד בין הרצליה לחיפה. לדברי הבעלים חברת ביקל הקונספט של הקניון כקניון אאוטלט משלב קניון מעוצב וחדשני יחד עם מחירי אאוטלט נמוכים. מיקומו ליד תחנת הרכבת הראשית של נתניה והנגישות לקניון מעורקי התחבורה הסמוכים לו יתרמו להצלחתו ולחוויית קניה ללקוחות הקניון. לדברי ראש המחלקה  הכלכלית בגיאוקרטוגרפיה, נועם כהן, מחקר שנעשה בחברה מעיד על הביקוש לקניון אאוטלט ייחודי באזור.

ביקל אאוטלט סנטר נתניה, קניון האאוטלט הגדול והיחיד מסוגו בישראל ממוקם על שטח של 22,000 מ"ר ברוטו שיכלול חנויות אאוטלט מהפירמות המובילות בארץ, כגון פוקס, דלתא, גלי, הגרה, גולף ועוד.  בשונה ממרכזי אאוטלט קיימים, יתנהל המקום כשילוב של מרכז קניות למותגים, המוכר מוצרים מקוריים, ולא עודפים, לאורך השנה במחירי הנחה משמעותיים.

אאוטלט ביקל השקה. פיירברג ביקל ודלל

מאחורי המיזם עומד ד"ר גדעון ביקל, הבעלים ויזם הפרויקט. "כשרכשתי את קניון הדרים, הוא היה קטן יחסית והתלבטתי מה אפשר לשנות בו. באמצעות מחקר, שביצעה חברת גיאוקרטוגרפיה נמצא התמהיל הרצוי לקהל היעד. הלכנו על רעיון שלא היה קיים עדיין בארץ – קניון אאוטלט. ביקל אאוטלט סנטר נתניה שואב השראה מאאוטלטים באירופה ובארה"ב הממוקמים בשולי הערים הגדולות, ובהם ניתן למצוא מגוון רחב של מותגים בינלאומיים שנמכרים במחירים נמוכים משמעותית מבכל חנות אחרת".

בשונה מאאוטלטים שמתנהלים כחנות עודפים, המוצרים שיימכרו בביקל אאוטלט סנטר ייובאו במיוחד עבור החנויות שבו. לדברי ד"ר גדעון ביקל הקונספט דומה לקניוני אאוטלטים מרכזיים כמו Century 21 בארה"ב, וורטהיים וילאג ואאוטלט סיטי מצינגן בגרמניה, שמושכים מאות אלפי קונים ביום ותיירים מרחבי העולם: "המקומות הללו מעניקים לצרכנים חוויה כפולה – מדובר בקניון, על כל המשתמע מכך. המוצרים הנמכרים בו הם מקוריים ומיוצרים במיוחד עבור החנויות במקום ובמרביתם אינם עודפים, אבל המחירים מאוד זולים".

מקומו של האאוטלט חשוב במיוחד. "ביקל אאוטלט סנטר נתניה נמצא בסמוך לתחנת הרכבת העירונית וכחלק מהתוכנית הכוללנית של נתניה תחנת האוטובוסים העתידית תמוקם בסמוך".

סמוך לביקל אאוטלט סנטר, פועל כיום פעמיים בשבוע שוק רמלה לוד כמו כן פועל במתחם משרד הרישוי המעניק שירות לנתניה רבתי, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, תושבי המשולש ועוד. באי המשרד גם הם מהווים כוח קנייה בעל משמעות.

אאוטלט כקניון מפואר. הדמיה ביקל

כאשר התחילו עבודות השיפוץ במתחם הדרים נאלצו היזמים להוציא את מרבית השוכרים באזור. כיום לדברי ביקל לקרא הם מתחילים לחזור. לדבריו יש כוונה להרחיב את המתחם מ-22 אלף מטר ברוטו כיום במאות אחוזים – באמצעות הקמת שני מגדלי תעסוקה, כפי שתאפשר תוכנית המתאר החדשה. בשלב זה, המתחם כולל 400 מקומות חנייה. בסביבה קיימים מספר מגרשי חניה והרכבת הוא אחד מהם.

ביקל, מצפה שקונספט של קניוני האאוטלט יחלחל למקומות נוספים בישראל: "זו מהפכה שכבר מתחוללת כמה שנים ברחבי העולם והגיע הזמן שהיא תתפתח גם בישראל".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות