fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה טובה לתושבי אולגה: בנק הפועלים לא ייסגר

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן יזם פגישה עם הנהלת הבנק, שהחליטה להקפיא את סגירת הסניף למשך שנה, במהלכה תישקל הסוגייה בשנית גנדלמן ופינטו, השבוע. סוף טוב
הסניף קיים 60 שנה. הפגנה נגד סגירת בנק פועלים בגבעת אולגה (צילום: אסי קוטין)
הסניף קיים 60 שנה. הפגנה נגד סגירת בנק פועלים בגבעת אולגה בשבוע שעבר (צילום: אסי קוטין)
הסניף קיים 60 שנה. הפגנה נגד סגירת בנק פועלים בגבעת אולגה (צילום: אסי קוטין)
הסניף קיים 60 שנה. הפגנה נגד סגירת בנק פועלים בגבעת אולגה בשבוע שעבר (צילום: אסי קוטין)

ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, התבשר השבוע כי הנהלת בנק הפועלים החליטה לא לסגור את הסניף בשכונת גבעת אולגה בחדרה. המשנה למנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו, התקשר באופן אישי לראש העיר על מנת להודיע לו על ביטול הסגירה של הסניף.

ההחלטה התקבלה שבוע לאחר פגישה שהתקיימה בלשכתו של גנדלמן עם פינטו ובכירים נוספים בבנק, שנועדה למנוע על הסגירה. לדברי המשנה למנכ"ל פינטו, בעקבות הפגישה עם ראש העיר ותוכניות הפיתוח שהוצגו בפניו, התקבלה ההחלטה להקפיא את סגירת הסניף לשנה, שבמהלכה תיבחן מחדש התנהלות הסניף ורווחיותו. "אני מודה לראש העיר על היחס והחשיבות שהוא העניק לנושא", אמר פינטו.

גנדלמן התערב בנושא בעקבות פניות של תושבים משכונת גבעת אולגה ובניסיון לסייע במצוקה שהעלו. בעקבות פנייתו לבנק הפועלים, התקיימה פגישה בלשכתו בהשתתפות בכירי ההנהלה האזורית של הבנק, כדי לנסות להגיע לפתרון שימנע את הפגיעה בתושבים.

גנדלמן הציג בפני בכירי הבנק את תוכניות הפיתוח, והסביר לפינטו כי הסניף בגבעת אולגה צפוי לשרת את כל שכונות מערב העיר, אזור הנמצא בתנופת בינוי ופיתוח אדירה עם צפי של אלפי בתי אב נוספים. ביום רביעי השבוע בישר כאמור פינטו לגנדלמן על ההחלטה לא לסגור את הסניף באולגה, ובינתיים לפחות הפרשה מסתיימת בסוף טוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות