fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלאק פריידיי אמיתי בפרדס חנה כרכור

בחנות ע. מ. שיווק והפצה בפרדס חנה לוקחים את בלאק פריידיי ברצינות, וגם מרחיבים אותו לשבוע של הנחות שוות
החנות (צילום: פרטי)

מתרגשים מהבלאק פריידיי? אתם צודקים, מדובר באירוע שכולל הנחות מגוונות ושוות ביותר. מחפשים אותן מעבר לאוקיינוס, דרך הרשת? כאן כדאי שתדעו שלא צריך ללכת כל כך רחוק. בלאק פריידיי זה גם ממש כאן, בפרדס חנה, בחנות כלי העבודה והציוד הטכני, ע. מ. שיווק והפצה.

לפני למעלה מ-30 שנה הקים את העסק עמוס מסיקה, דמות מוכרת בפרדס חנה כרכור. הוא התחיל מעסק קטן ולאט לאט העסק צמח והתפתח להיות מה שהוא היום, אבל האופי המשפחתי לא עזב אותו. בנו ובתו של מסיקה עובדים בחנות כיום, בנוסף לעובדים ותיקים נוספים שעובדים בחנות כבר יותר מ-20 שנה, וגם הם חלק מהמשפחה. אחרי שעברה כמה מקומות שונים ביישוב, התמקמה החנות במתחם בי"ס חקלאי פרדס חנה, בכניסה ימינה, והקלדה של שמה בוייז תראה לכם את הדרך.

בחנות נמכרים כלי עבודה וציוד טכני בכל הרמות, כלי עבודה חשמליים ונטענים, כלי גינון מוטורי חשמלי נטען וכלים ידניים, גנרטורים, מדחסים ועוד. במקום פועלת גם מעבדת התיקונים הגדולה באזור, שבה אפשר לתקן כלי עבודה וכלי גינון, ויש גם שירות של השכרת כלי עבודה במקום. ההשכרה מתמקדת בעיקר בציוד לבנייה: השכרת גנרטורים, מכונות פוליש, מכונת שטיפה בלחץ, איירלס לצביעה (של קירות ובתים), מהדק אדמה, מתחחת וכדומה. יש גם חנות אינטרנטית שעושה משלוחים לכל רחבי הארץ, מה שפתח את העסק לעבוד עם לקוחות מכל הארץ ולא רק מפדס חנה כרכור והסביבה.

מימין: עמוס ועמית מסיקה (צילום: פרטי)

"אנחנו עובדים עם לקוחות פרטיים, בעלי מקצוע באזור בכל התחומים (נגרות, אינסטלציה, קבלנים) וגם חברות גדולות ומועצות אזוריות, משרד הביטחון, חברות בנייה, חברות תקשורת ועוד", מספרת מעיין, בתו של עמוס מסיקה העובדת בחנות. חשובים ביותר מבחינתנו הם המקצועיות והשירות. "הצוות שלנו מקצועי מאוד, כל אחד במקומו ובתחום שבו הוא מתמצא ביותר. אנחנו משתדלים לתת לאנשים את השירות הטוב ביותר שאפשר, מקפידים על זמינות של מוצרים, ועוזרים לאנשים להתאים את הכלים המתאימים להם, כדי שלא יוציאו כסף מיותר על דברים לא מתאימים ולא מועילים להם".

אה, כן – ויש את המחירים. "כמעט כל שבוע אנחנו מפרסמים סל מוצרים במחירים הטובים ביותר, ובמשך כל השבוע הקרוב (או עד גמר המלאי), יצאנו במבצעים לכבוד הבלאק פריידי. אפשר לעקוב אחריהם באתר שלנו, amtools.co.il, או בדף הפייסבוק, 'ע.מ שיווק והפצה- כלי עבודה וציוד טכני'. דוגמא למבצע משתלם ובולט במיוחד: גוף מברגה / מקדחה רוטטת של מקיטה ב-250 שקלים. יש עוד מוצרים שהורדנו להם המחירים בצורה דרסטית, כמו מסור שולחני עם פנדל ב-595 שקלים- שווה לבדוק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות