fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורי גוטמן: "נתניה איכותית, עשינו את המקסימום"

מאמן הפועל חדרה מרוצה מהתיקו 1:1 בגביע הטוטו בין הקבוצות מהשרון. מאמן נתניה שי ברדה: "פספוס"
אליאל פרץ אחרי כיבוש שער השיוויון. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
אליאל פרץ אחרי כיבוש שער השיוויון. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

מכבי נתניה והפועל חדרה נפרדו אתמול (ג') בתיקו 1:1 ובסיום המשחק הביעו בחדרה שביעות רצון גדולה ואילו בנתניה התאכזבו מהיכולת של רוב השחקנים. במחצית הראשונה רק קבוצה אחת הייתה על כר הדשא – מכבי נתניה. היהלומים שלטו ללא עוררין במתרחש, אך לא היו מספיק מדויקים בחלק הקדמי. גיא מלמד ניסה פעמיים מתוך הרחבה ללא הצלחה, גם אביב אברהם ורועי קהת איימו אך לא פגשו את המסגרת.

במחצית השנייה נתניה המשיכה לשלוט, ולאחר החמצות של רועי קהת ואביב אברהם, הגיע השער המיוחל. הגבהה של המגן גבי קניקובסקי, פגשה את מגן חדרה, שגיב סולומון, שכבש עצמי אומלל והעניק יתרון לאורחת בדקה ה-58. מרגע הספיגה, חדרה ניסתה לחזור למשחק אך יניב מזרחי ושגיא דרור לא ניצלו את המצבים אליהם הגיעו. דווקא האורחת הייתה קרובה להכפיל כאשר גיא מלמד ניצב לבדו מול אג'ידה ובעט החוצה. למרות השליטה של נתניה, החדרתים השיגו שוויון דרמטי בדקה ה-89 כאשר אליאל פרץ הניף את רגלו 18 מטרים מן השער והכניע את רז כרמי. המקומיים עוד יכלו להשלים מהפך דרמטי, אך הרכש הצעיר יהונתן לוי החמיץ במצב של אחד על אחד מול השוער עמוק בתוך תוספת הזמן.

בעקבות השוויון, נתניה טרם הבטיחה את עלייתה לחצי הגמר כשבמאזנה 7 נקודות לעומת 6 של קריית שמונה. מנגד, החדרתים אמנם איבדו סיכוי להעפיל ובמאזנם 2 נקודות בבית, אך יכולים להתנחם בעובדה שהציגו אופי בדקות הסיום של המשחק.

מאמני מכבי נתניה שי ברדה וסלובודן דראפיץ'. צילום: שלומי גבאי
מאמני מכבי נתניה שי ברדה וסלובודן דראפיץ'. צילום: שלומי גבאי

מאמן מכבי נתניה, שי ברדה אמר לאחר המשחק: "זה פספוס, היינו צריכים להכריע את המשחק, זה לא נעים. נתניה תהיה טובה אבל כרגע אין תירוצים, צריך לשחק יותר התקפי. אנחנו לא מנצלים מצבים, אין תירוצים של חלודה וצריך להבקיע שערים. גם בעונת המשחקים נבקיע שערים ונגיע מוכנים. אם לא מגיע לנו, לא נעלה שלב בגביע הטוטו".

מאמן חדרה אורי גוטמן נשמע מרוצה: "הצבנו יעד לשחקנים – לשמור על מגמת שיפור. השחקנים נראו טוב אבל צריכים להשתפר. הייתה לנו גם החמצה בסיום אבל זה חלק מהכדורגל. אני מרוצה מהסגל הקיים אבל ברור שאנחנו צריכים להתחזק, כולם יודעים את זה. אנחנו מחכים לשחקנים שאנחנו באמת רוצים. נתניה קבוצה איכותית עם סגל רחב, עשינו מולה את המקסימום".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות