fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תורמים דם בזכרון יעקב

בערב יום כיפור תתקיים התרמת הדם המסורתית ברחבי זכרון יעקב. להלן הפרטים
ניידת להתרמת דם של מד"א. צילום: דוברות מד"א
ניידת להתרמת דם של מד"א. צילום: דוברות מד"א

ביום ג' הקרוב, ערב יום הכיפורים, תיערך בזיכרון יעקב התרמת הדם המסורתית של ערב יום הכיפורים, במטרה לסייע ולהקל על המחסור העונתי במלאי הדם של שרותי הדם של מד"א בתקופת החגים. זוהי השנה ה-24 שבה יקיימו בזיכרון יעקב את מסורת התרמות הדם המיוחדות, המתקיימות בשני מועדים בשנה: ערב יום הכיפורים וביום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה. במהלך השנים בהן מתקיימות ההתרמות נאספו בזיכרון יעקב אלפי מנות דם ששימשו להצלת חייהם של אלפים רבים.  בערב יום הכיפורים תשע"ט, למשל, נתרמו במהלך האירוע 330 מנות דם, שסייעו להצלת חייהם של רבים.

התרמות הדם יתקיימו בין השעות 08:00 – 14:00, בחמישה מוקדים ברחבי היישוב: המרכזי בפאב ההוביט שבמדרחוב, ובנוסף יוצבו ניידות התרמת דם בשכונת השמורה, ברחוב דרך שרה, בפינת המדרחוב (רח' הנדיב) ובמרכז המרכז המסחרי מול זיכרון שבכביש 4. בנוסף תתקיים התרמת דם גם בקפה השוק בפרדס חנה. את התורמים הרבים הצפויים להגיע יקבלו מתרימי הדם משרותי הדם של מד"א.

שמעון רדליך, נשיא ארגון תורמי הדם ויוזם האירוע, קורא לתושבי זיכרון יעקב והסביבה להצטרף אליו ולחבריו ולהגיע לתרום דם: "דווקא בתקופת החגים, תקופה של חסד ונתינה בין בני האדם, יש חשיבות משמעותית ביותר לתרומת הדם. אני קורא לכולם להגיע ולתרום, ובכך לסייע בהצלת חיים, כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו. אנחנו מודים לתושבי המושבה אשר מתגייסים בכל עת לתרום דם למען הצלת חיים. שנה טובה וגמר חתימה טובה!"

מנכ"ל מד"א, אלי בין, מוסיף: "אני רוצה להודות לתושבי זיכרון יעקב והסביבה על המסורת מצילת החיים המתקיימת בעיר כבר למעלה מ-20 שנה ותרמה להצלת חייהם של אלפים רבים במהלך השנים. אין ספק, שלהתרמה זו, הנערכת בעיצומה של תקופת מחסור הדם העונתי של תקופת החגים, יש חשיבות עצומה ואני פונה לאזרחי מדינת ישראל בכל רחבי הארץ להקדיש מספר דקות למען הצלת חיים ולהגיע לתרום דם כמעשה של חסד לפני כניסתו של יום הכיפורים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות