fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עם המים?

תאגיד מעיינות העמקים מחליף את קו המים הראשי באזור כביש 67 בעלות של מליוני שקלים
משרדי מעיינות העמקים (צילום: הילה אייזינגר)
משרדי מעיינות העמקים (צילום: הילה אייזינגר)

תאגיד מעיינות העמקים מבצע בימים אלה פרויקט רחב היקף בעלות של מיליוני שקלים: החלפת קו המים הראשי באזור כביש 67 וזכרון יעקב (כביש 70 לשעבר), כחלק מפעילות התחזוקה השוטפת ושדרוג תשתיות המים והביוב ביישובי התאגיד.

אורי שמואל, יו"ר התאגיד וממלא מקום ראש עיריית יקנעם, מסביר: "מדובר בפרויקט שלא היה מתוכנן אבל הכרחי וחיוני לביצוע, לאחר שהגענו למסקנה שמצבו של הקו מצריך את החלפתו וזאת כחלק מעבודות התחזוקה השוטפות של התאגיד בכלל ובזכרון יעקב בפרט. מאז עברה זכרון יעקב לאחריות מעיינות העמקים בשנת 2016 משקיע התאגיד מדי שנה מיליוני שקלים בתחזוקה ובשדרוג תשתיות המים והביוב שחלקן היו מיושנות, כדי להביא אותה לרמה מיטבית של תשתיות כביתר ישובי התאגיד, יקנעם, קרית טבעון ורמת ישי. אני מודה לחברת נתיבי ישראל ולמועצות זכרון יעקב ופרדיס על שיתוף הפעולה".

העבודות (צילום: מעיינות העמקים)

מנכ"ל מעיינות העמקים, יהודה סיסו, המלווה את העבודות יחד עם הצוות המקצועי של התאגיד, המהנדס סעד קדח והמנהל התפעול אלי מדו, מציין כי חלק מהקו שאורכו למעלה מקילומטר עובר מתחת לכביש (והמשכו עד לשכונת גבעת עדן בזכרון יעקב), מה שמצריך קידוח להנחת הצינורות החדשים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות