fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסתיים שדרוג קו ביוב מאסף צפון זכרון יעקב

תאגיד המים "מעיינות העמקים" הודיע על סיום שדרוג קו הביוב, שיאפשר המשך פיתוח זכרון יעקב
הנחת הקו (צילום: מעיינות העמקים)

תאגיד מעיינות העמקים סיים לאחרונה את שדרוג קו מאסף ביוב צפוני זכרון יעקב לאורכו של כביש 67 (לשעבר כביש 70), מאזור בת שלמה ועד צומת פרדיס ומשם למט"ש (מכון טיהור שפכים) מעיין צבי, הנמצא באזור הצומת. במסגרת הפרויקט שודרג קו הביוב, שאורכו קילומטרים רבים, לקו ביוב חדש.

אורי שמואל, יו"ר דירקטוריון בתאגיד ומ"מ ראש עיריית יקנעם ציין כי מדובר בפרויקט רחב היקף נוסף של התאגיד לשדרוג תשתיות המים והביוב ביישובי התאגיד, יקנעם, קרית טבעון, רמת ישי וזכרון יעקב. מנכ"ל התאגיד, יהודה סיסו, הוסיף: "הקו החדש מנצל את תנאי השטח בצורה יעילה יותר, כך שלאורך חלק מהתוואי נוצר קו גרביטציוני, מה שמפחית עומסים מתחנות השאיבה הקיימות. בעקבות הפחתת העומס על תחנות השאיבה יתאפשר המשך פיתוח והרחבת זכרון יעקב הן בשכונות החדשות והן השכונות המתוכננות וכן מדובר בחסכון אנרגטי. קו זה מאפשר את חיבור הביוב של בת שלמה ואתר חגית למתקן טיהור השפכים במעיין צבי".

קו המאסף הצפוני מתחבר למט"ש מעיין צבי שעובר לאחרונה שדרוג במליוני שקלים על ידי תאגיד מעיינות העמקים (כולל שימוש בפרויקט טכנולוגי של חברת fluence ) והוא משרת את זכרון יעקב, פרדיס וחלק מיישובי מועצה אזורית חוף הכרמל. זכרון יעקב הצטרפה לתאגיד בשנת 2016.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות