fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם משפחת לינדה שושי בדרך לחו"ל?

בני המשפחה מזכרון יעקב השתתפו בשבוע שעבר בגמר חידון הציונות למשפחות שישודר מחר, יום העצמאות. המשפחה שהגיעה למקום הראשון זכתה בטיול בהונגריה, אוסטריה ושווייץ
משפחת לינדה שושי בחצי הגמר (צילום: טל"ק קרית ביאליק)

בשבוע שעבר התקיים הגמר של חידון הציונות למשפחות של ערוץ 10. משפחת לינדה שושי מזכרון יעקב, שעלתה לגמר אחרי שגברה על המשפחות האחרות בשלב המחוזי, ייצגה את זכרון יעקב, לצד 9 משפחות מרחבי הארץ. המשפחה הזוכה זכתה בטיול בהונגריה, אוסטריה ושווייץ, בעקבות תחנות חייו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל.

התחרות תשודר מחר, יום העצמאות, בשעה 18:30 בערוץ 10, ואם תרצו לדעת איך התחרות הסתיימה ולאיזה מקום הגיעה משפחת לינדה שושי, תצטרכו להתאזר בסבלנות ולצפות בחידון. למשפחת שושי לינדה זו הייתה חוויה נפלאה ומלאת משמעות שהמחישה את הידע הרב שיש להם בארץ ישראל ובציונות. ולא רק עבורם: רפי שושי, בן המשפחה המתגורר בזכרון יעקב זה 17 שנים, מספר שראש מועצת זכרון יעקב היוצא, אלי אבוטבול, כתב לו כי הוא מייצג את זכרון יעקב בכבוד ומקור לגאווה ליישוב.

משפחת לינדה שושי בחצי הגמר (צילום: טל"ק קרית ביאליק)
משפחת לינדה שושי בחצי הגמר (צילום: טל"ק קרית ביאליק)

בחידון השתתפו מהמשפחה האחים דודי וחזי שושי, שניהם מדריכי טיולים ושניהם גמלאים כיום, ד"ר יניב לינדה, חתנו של דודי, ובתו, שי לינדה, נכדתו של דודי. כולם תושבי זכרון יעקב.

יקיר שושי, בנו של דודי, נפל בלבנון ב-1994, ורוחו ניכרת ומורגשת היטב באהבת הארץ של המשפחה ובידע הרב שלה. "יקיר אהב את ארץ ישראל", מספר רפי שושי, אחיהם של דודי וחזי, "הוא טייל רבות בשבילי ישראל עם אביו, דודי, ועם המשפחה, גם בחוג משוטטים של אגד.

דודי שושי עצמו מספר כי בנו טייל איתו מאז שהיה בן שנה, והמשיך בכך עד לבגרותו. "יקיר המשיך והיה בגרעין בקיבוץ יפתח, שם נמצאת כיום האנדרטה לזכרו. הוא היה מלא באהבת הארץ והתעניין מאוד בהיסטוריה של ישראל והציונות. אילו היה עכשיו בחיים, היה בוודאי גאה בנו על ההישג".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות