fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אצלנו יודעים לקבל אורחים"

חניכי כפר סילבר שנמלטו מההסלמה בדרום בשבוע שעבר קיבלו אירוח של מלכים במאיר שפיה
מהאירוח (צילום: פרטי)
מהאירוח (צילום: פרטי)

בעקבות ההסלמה הבטחונית בדרום ובמרכז הארץ בשבוע שעבר, פתח כפר הנוער מאיר שפיה בסמוך לזכרון יעקב את שעריו בפני 30 חניכים ואנשי צוות מכפר הנוער סילבר, הסמוך לאשקלון, ואירח אותם עד סוף השבוע.

סיוון חזן, רכזת מד"צים בכפר הנוער מאיר שפיה, מספרת: "ביום שלישי בשבוע שעבר התקשרו אלינו ואמרו שבגלל ההסלמה, מגיעים אלינו חניכים מכפר סילבר להתארח. קיבלנו התראה של שעה וחצי בסך הכול לפני שהגיעו, והיינו מוכנים לקראתם במהירות שיא, אחרי שכולם התגייסו מיד להתכונן לבואם. חדר האוכל התגייס גם הוא במהירות להאכיל 30 אנשים נוספים, הילדים עזרו לבשל עבור האורחים, והמד"צים שלנו הכינו את החדרים, עם הפתעות וצ'ופרים".

מהאירוח (צילום: פרטי)
מהאירוח (צילום: פרטי)

מרגע שהגיעו, זכו בני הנוער מכפר סילבר מדי יום לאירוח עם פעילויות חווייתיות מגוונות שאולתרו עבורם במאיר שפיה. "לקחנו אותם לפעילות גיבוש בחיפה, לבילוי בזכרון יעקב, לבאולינג ולסרט בקולנוע יס פלאנט, אחרי שבשיתוף פעולה עם הקולנוע השגנו כרטיסים", מתארת חזן. "היה חיבור מרגש בין חניכי נעל"ה שבו מכפר סילבר לבין חניכי נעל"ה שלנו. ביום שבת, כשהם כבר התארגנו עם התיקים לעזיבה, הגיעה הודעה שהם צריכים להישאר עוד יום, כי בין שישי לשבת שוב היה אירוע בטחוני בדרום. הם נשארו, ועשינו להם פעילות ספורטיבית עם אמנות, שהסיחה את דעתם מהדאגות. האורחים היו מקסימים, ואני גאה מאוד בחניכי הפנימייה שלנו, שיודעים לקבל אורחים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות