fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העמותה שמחממת את הלב

עמותת "לב חם" החדרתית מפעילה מפעל הזנה יומי ומרכז יד שנייה לחלוקת ביגוד ומוצרי צריכה שונים לנזקקים. כעת היא זקוקה לעזרתכם
מתנדבים במרכז ההזנה של העמותה
מתנדבים במרכז ההזנה של העמותה

עמותת "לב חם" הוקמה לפני 25 שנים ע"י חדרתים טובים, במטרה לסייע לנזקקים בעיר. העמותה מפעילה מרכז הזנה יומי, או בלשונו של יו"ר העמותה, "בית תבשיל", שמדי יום מספק ארוחות חמות לנזקקים. בשנים האחרונות מתמודדת העמותה עם קשיים כלכליים ומחסור במתנדבים. כעת, מוסד החסד המקומי זקוק בעצמו לעזרה.

יו"ר העמותה הוא יצחק ספיר, אל"מ במיל', ששימש כחבר עמותה ונכנס לתפקיד לפני חודשים אחדים, בהתנדבות מלאה, כמו יתר חברי העמותה. לאחר 33 שנים בצבא וכמה משרות ניהוליות בכירות בסקטור האזרחי, הוא קיבל על עצמו את ניהול העמותה ועד מהרה הבין כי החדרתים לא מכירים את פעילותה הענפה. "אין לפעילות שלנו אח ורע בחדרה. יש הרבה נזקקים, משפחות קשות יום ואנשים שנופלים בין הכיסאות ומתקשים להתאושש. אני מקווה שלקראת השנה החדשה יותר אנשים יידעו על הפעילות שלנו ויתנדבו או יתרמו לעמותה, כדי שנוכל לעבור את השנה הזאת בהצלחה".

הלב החם של עמותת לב חם. יצחק ספיר
הלב החם של עמותת לב חם. יצחק ספיר

ל'בית התבשיל', שנמצא במבנה של אולמי חדרה ברחוב רוטשילד, מגיעים מדי יום עשרות אנשים כדי לאכול ארוחה חמה וטרייה בתשלום סמלי של חמישה שקלים. לאחרונה, יצחק הכניס למקום מזגן. במקום פועל גם מרכז יד שנייה בו ניתן לרכוש ביגוד לכל הגילים ומוצרי צריכה כמו עגלות ילדים או מושבי בטיחות לרכב, הכל בעלות סמלית של שקלים בודדים. מדי יום חמישי המתנדבים מכינים חבילות מזון לקשישים המרותקים לביתם.

העמותה עובדת בשיתוף פעולה עם כמה ארגונים וולנטריים, שתורמים לה מוצרי יסוד. בעמותה ישמחו לכל מתנדב בחלוקת מזון ובהסעתו לבתי קשישים בעיר; למתנדבים שיעזרו בשיפוצים קלים במבנה; ואנשי מחשבים לשדרוג אתר העמותה. לתרומות כספיות: בנק הפועלים (12), סניף 620, חשבון 427150 ע"ש לב חם (ע"ר) – לציין את שם התורם. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות