fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסינמה סיטי בחדרה ייפתח בקרוב; האם יפעלו הסעות בסופ"ש?

הקולנוע במתחם מיקס עתיד להיפתח בחודש פברואר, העירייה בוחנת אפשרות להסעות בסופי השבוע מהשכונות במערב העיר
מתחם הסינמה סיטי בחדרה. צילום: קרן אידלזון
מתחם הסינמה סיטי בחדרה. צילום: קרן אידלזון

אפשר כבר להכריז על החודש הבא כ"פברואר הגדול', עם פתיחתו המתוכננת של הסינמה סיטי, לה ייחלו תושבי העיר במשך זמן רב. פתיחת אולמות הקולנוע במתחם המיקס מצטרפת להשקתו הקרובה של האנרבוקס, היכל הספורט והתרבות העירוני, בסוף החודש.
השבוע נפגש ראש העיר צביקה גנדלמן עם הנהלת הסינמה סיטי כדי להשלים את ההכנות לפתיחת הקולנוע ולוודא שתושבי חדרה יוכלו בקרוב ליהנות מסרט טוב ליד הבית. אירוע השריפה במתחם המיקס לפני למעלה משנה אמנם שיבש את לוח הזמנים, אבל כעת אפשר לומר בשעה טובה. לפי דיווחים, המתחם ייפתח במהלך חודש פברואר בכמה אירועי פתיחה משולבים, עם אולמות קולנוע חדישים, מתחם גיימינג שהוא להיט בפני עצמו ואולם עם 400 מקומות ישיבה לכנסים, מופעים והרצאות.

צילום: עיריית חדרה
גנדלמן ומנכ"ל העירייה יעקב זיגדון בפגישה עם הנהלת סינמה סיטי
צילום: עיריית חדרה

החדשות המסעירות הן שהמתחם יפעל גם בסופי השבוע. לשם כך, עיריית חדרה אף תבחן הפעלת מערך היסעים בערבי שבת לבני הנוער משכונות מערב העיר למתחם. במקביל נבחנת האפשרות להסעות דומות אל ומיישובי עמק חפר. במועצה האזורית הסמוכה לחדרה מפעילים מערך הסעות למתחמי בילוי בנתניה, וכעת תינתן האפשרות לקצר את הנסיעות ולהביא את בני הנוער לחדרה הסמוכה.
בקרוב תושלם סלילת החניון הסמוך למתחם סינמה סיטי. העבודות על החניון נעצרו בגלל הגשמים שירדו, ולאחר שהאדמה תתייבש מעט תושלם העבודה.
אחרי שנים בהן הורים חדרתיים בילו את סופי השבוע כנהגים אישיים לילדים שיצאו לבלות בנתניה, בזיכרון יעקב או באור עקיבא, פתיחת בתי הקולנוע במיקס היא בשורה של ממש לתושבי העיר, הורים וילדים גם יחד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות