fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורי קמפוס דורה הפגינו: רוצים חטיבה במסילות

הורים ותלמידים מקמפוס דורה לאומניות הפגינו הערב מול בנין העיריה ברחוב הצורן לפני פתיחת ישיבת מועצת העיר בדרישה שחטיבת הביניים שהובטחה להם תתאכלס במבנה בית הספר מסילות שהתרוקן מתלמידיו.
הפגנה מול בניין העיריה. צילום עצמי
הפגנה מול בניין העיריה. צילום עצמי

הורי הילדים בקמפוס דורה לאומניות לא מוותרים. השבוע הפגינו הורים ותלמידים מול בנין העיריה ברחוב הצורן לפני פתיחת ישיבת מועצת העיר בדרישה שחטיבת הביניים שהובטחה להם תתאכלס במבנה בית הספר מסילות שהתרוקן מתלמידיו. אך עירית נתניה כבר החליטה שהחטיבה של הקמפוס תהיה בבית הספר אלדד. הילדים בקמפוס מבקשים: "אל תקצצו לנו את הכנפיים ואל תכבו לנו את האור. לא מוותרים על הקמת חטיבה לאמנויות ליד הקמפוס".

מתאים לחטיבה. מסילות צילום עצמי
מתאים לחטיבה. מסילות צילום עצמי

אלינור מושקוביץ ממארגנות ההפגנה שבנה לומד בקמפוס: "אנחנו רוצים לדבר עם ראש העירייה ולא מצליחים להגיע אליה. אנחנו רוצים שבית הספר ישאר בדורה. רוצים שישמעו אותנו. אנחנו מרגישים שרימו אותנו, שיווקו את קמפוס דורה כי הוא בית ספר עם חזון לאמנויות שימשיך לחטיבה ותיכון בדורה. גם פעילי השכונה שותפים למאבק שלנו למזג בין הקמפוס למבנים של מסילות שהיום כבר מאוכלס בחלקו על ידי התיכון הטכנולוגי הדתי.  מנהל חינוך במקום להכין תוכנית לימודית ללימודי המשך לבית הספר היסודי קמפוס דורה לאומנויות מכין תוכניות אסטרטגית למה לא להקים חטיבה ותיכון לאומנויות. ושלא יספרו לכם סיפורים שצריך כיתות כיתות כדי לקבל סמך מוסד מפני ששתי כיתות מהקמפוס שיסיימו ועוד שתי כיתות מבית הספר יגאל אלון שהיחודיות שלו היא מוסיקה וניתן להוסיף עוד מגמת תאטרון, קולנוע והנה נמצא הפיתרון".

לקמפוס דורה יש ביקוש מכל קצות העיר. הוא הגיע למצב שיש צורך בהגרלה כדי לאפשר לתלמידים להתקבל אליו.  לדברי ההורים: "הפגנה זה רק תחילתו של מאבק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות