fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"התמודדתי כדי להשפיע בראשות המועצה, כחבר מועצה לא תהיה לי השפעה": מוטי קירמאיר מתפטר ממועצת בנימינה גבעת עדה

מקבל את הדין וממשיך בדרכו. מוטי קירמאיר (צילום: פרטי)
מקבל את הדין וממשיך בדרכו. מוטי קירמאיר (צילום: פרטי)

בשבוע שעבר הודיע מוטי קירמאיר, ראש סיעת "צביון כפרי" שהתמודד בבחירות האחרונות על ראשות מועצת בנימינה גבעת עדה, על התפטרותו מראשות הסיעה ומחברות במועצה. קירמאיר, ראש מועצת בנימינה לשעבר, כיהן כראש מועצה במשך 17 שנים, בשנים 1983-1998, לפני האיחוד עם גבעת עדה. הוא היה המתמודד הראשון שהודיע על התמודדותו בבחירות האחרונות לראשות מועצת בנימינה גבעת עדה, כחמישה חודשים לפני הבחירות, לאחר שנות פנסיה, וסיפר אז: "קראו לי בחזרה לדגל. כבר כחצי שנה תושבים מפצירים בי שאחזור. אני הולך לבחירות כדי להחזיר את שמחת החיים ליישוב, וכדי להחזיר את המועצה לתושביה".

במערכת בחירות מכובדת שבה התמודד מול ראש המועצה המכהן, איתי ויסברג, נחלקו השניים בדעותיהם לגבי סוגיות עקרוניות ומשמעותיות לעתיד, כגון קידום תכנית המתאר היישובית והמשך האיחוד בין בנימינה וגבעת עדה. בבחירות ניצח ויסברג בהתמודדות לראשות וממשיך את כהונתו כראש מועצה. קירמאיר נתן לו תחרות מכובדת במירוץ צמוד, וסיעתו, "צביון כפרי", הכניסה שלושה חברי מועצה למליאה. קירמאיר, כך הסתבר בשבוע שעבר, לא יהיה אחד מאותם חברי מועצה. עם פרישתו ייכנס למועצה במקומו חבר המועצה הוותיק שלומי סלמה, שהיה מספר 4 ברשימה. נכון לשבוע הזה, עדיין לא ידוע אם סיעת "צביון כפרי" עשויה להיכנס לקואליציה, או שתישאר באופוזיציה.

"התמודדתי כדי להשפיע בראשות המועצה, ואני מרגיש שכחבר מועצה לא תהיה לי השפעה", הסביר קירמאיר השבוע את התפטרותו. "אחרי הבחירות היה לי משא ומתן עם ראש המועצה ועם סיעת פז, נפגשנו, ואמרתי שאני לא מבקש לעצמי שום תפקיד, רק לעזור לראש המועצה ללמוד את ניהול המועצה על סמך ניסיוני. מסיעת פז לא חזרו אלינו, והקשר נותק. הייתה לי משנה סדורה על מה שצריך לעשות, בבחירות התושבים אמרו את דברם, הם לא רצו, אני מכבד, בלי שום כעס, את רצון העם".

קירמאיר אמר כי הוא פורש גם מהנהגת סיעת "צביון כפרי". "אני עומד בשמחה לרשות חברי הסיעה אם יבקשו את עזרתי, אך איני מכפיף איש למרותי", סיכם. "אני ממשיך בדרכי ובחיי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות