fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביטחון, חדשנות וסטייל תוצרת כחול לבן

כבר מעל ל-45 שנים שרב-בריח היא סמל ישראלי לאיכות ובטיחות, ועם קולקציה רחבה של דלתות חזקות וטובות לא שוכחים בחברה לשים דגש גם על עיצוב ראוי ומוקפד
אדרכילית: ליז לטון. צילום : עינת דקל
אדרכילית: ליז לטון. צילום : עינת דקל

הסניף החדרתי של רב- בריח נפתח לפני שלושה עשורים, בשנת 1990, ומנהל הסניף ב-15 השנים האחרונות, יעקב גולן, התחיל לעבוד בו פחות משנה לאחר שנפתח. "התחלתי בתור מתקין דלתות, בהמשך עבדתי כמחסנאי ואחר כך גם הייתי מודד. בשנת 2003 לקחתי את ניהול הסניף יחד עם שותף ובעשור האחרון, לאחר שנפרדנו ב-2009, אני מנהל את הסניף ולצדי עובדת אשתי מיכל".

כמי שמכיר את החברה כל כך הרבה שנים, מהם השינויים המהותיים בתחום הדלתות?

"הביטחון של דלתות רב- בריח נשאר בעינו. דלתות רב- בריח היו ותמיד יהיו מאד אמינות, ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר. לצד זה, בשני העשורים האחרונים החברה שמה דגש על העיצוב, על מה שהעיניים רואות. חברת רב בריח הולכת עקב לצד אגודל עם אנשי עיצוב ואדריכלים, כדי לייצר דלתות מעוצבות ויפות, שהן כמובן גם מאד בטוחות. היום הדלת היא רהיט, בייחוד דלתות הכניסה, שנותנות את הרושם הראשוני לבית כולו וגם משפיעות על העיצוב בחלל הפנימי של הבית".

"גם בתחום דלתות הפנים יש לנו קולקציה מדהימה. דלתות הפנים שלנו הן יפות, איכותיות ומתאימות לשוק הישראלי. הן מעוצבות ומשלבות קווים נקיים, פשטות לצד אסתטיקה ועיצוב המשלימים את היצירה הביתית שלכם. הן ברמה הגבוהה ביותר מבחינת תקני איכות, ביטחון ועיצוב. סדרת טופ (TOP) היא סדרת דלתות פנים עמידות במים ומעוצבות בשלל צבעים, להן מומלץ לבחור ידית ממגוון הידיות המעוצבות של רב- בריח".

דלת פנים 'ביאנקו', מסדרת טופ בשילוב פסי אלומיניום. צילום: אייל טואג
דלת פנים 'ביאנקו', מסדרת טופ בשילוב פסי אלומיניום. צילום: אייל טואג

מה החדרתים אוהבים?

"החדרתים לרוב מעדיפים את הטעם הסולידי ואת העיצובים העדינים. אבל גם כאן יש שינויים, הם נחשפים לאט לאט לדלתות מעוצבות ומסוגננות ויוצאים מהקופסא, במיוחד כשמדובר בבתי קרקע".

הלקוחות שלכם מגיעים לרוב עם מעצבים לסניף?

"אין ספק שהיום אנשים מודעים לכל נושא האדריכלות והעיצוב. לקוחות רבים שלנו מגיעים לבחור את הדלתות שלהם בליווי מעצב, אבל כמובן שכל מי שמגיע אלינו מוזמן תמיד להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו. בעזרת ניסיוננו הרב אנחנו מייעצים לקהל לקוחותינו מה מומלץ להם מבחינת גוונים, מבחינת העיצוב, וכמובן תוך התחשבות בסגנון העיצובי של הבית. עם זאת, רב- בריח היא one stop shop ומספקת את כל המוצרים שאדריכל או מעצב מחפש ללקוח שלו, לכן אני מזמין את כל העוסקים בתחום העיצוב להגיע אלינו לסניף."

האם ישנם חידושים מעניינים בתחום הדלתות?

"מערכת הנעילה הביומטרית היא חידוש משמעותי של השנים האחרונות והולכת חזק בבתים פרטיים. בדלת הכניסה מותקן צילינדר ומתאפשרת פתיחה ונעילה באמצעות מכשיר הסמארטפון בשימוש אפליקציית LOCKAPP של רב-בריח. כך מובטחת הגנה מקסימלית בנעילה. מנעול לוקאפ חכם מאפשר פתיחה באמצעות הטלפון החכם, בשלט רחוק, בטביעת אמצע (ביומטרי) או קודן, ללא צורך במפתח. אפשר להתקין את המערכת הזו על כל דלת של רב בריח ואחד מהיתרונות הרבים שלה הוא שאתם יודעים שהמפתחות שלכם לא מסתובבים בחוץ".

דלת כניסה דגם בולוניה אדרכילית: ליז לוטן. צילום: עינת דקל
דלת כניסה דגם בולוניה אדרכילית: ליז לוטן. צילום: עינת דקל

מאז הקמתה ב-1973 הפכה רב-בריח תעשיות בע"מ, יצרנית מוצרי "רב-בריח" ו"פלדלת", לסמל של התעשייה הישראלית ולאחד המותגים החזקים, האהובים והמוכרים בישראל. בשנת 2008 חברת רב-בריח נרכשה על ידי התעשיין מר שמואל דונרשטיין – חתן פרס התעשייה, אשר הפיח בה רוח חדשה והביא אותה לשיעורי צמיחה חסרי תקדים ולהצלחה גלובלית פורצת דרך. נכון להיום, לחברה שבעה מפעלים ברחבי הארץ והיא מעסיקה כ-1,000 עובדים ומייצאת למעל 50 מדינות ברחבי העולם ובהן ארה"ב, בריטניה, צרפת, איטליה, סין, דרום אפריקה וברזיל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות