fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחופש: קווי לילה יופעלו מעמק חפר לנתניה וחדרה

בעמק חפר יפעילו בחופש הגדול קווי לילה אל וממוקדי בילוי באזור יעזרו לתלמידים וצעירים לצאת לבלות ולחזור בבטחה
אוטובוס של קווי לילה. צילום: משרד התחבורה
אוטובוס של קווי לילה. צילום: משרד התחבורה

המועצה האזורית עמק חפר תפעיל מערך קווי לילה עבור בני הנוער והצעירים של העמק והסביבה. הקווים יופעלו פעמיים בשבוע לארבע מוקדים: מול החוף וילג' בחדרה, קניון אם הדרך, סינמה סיטי פולג ותחנה מרכזית נתניה.

קווי הלילה של עמק חפר יופעלו בחודשי החופש הגדול, לשימושם של בני נוער, חיילים וצעירים המבקשים לצאת למקומות בילוי ומתקשים למנות נהג תורן או להסתייע בתחבורה ציבורית זמינה. שירות ההסעות החדש יאסוף את הצעירים ובני נוער ממספר ישובים קרובים למוקדי בילוי באזור עמק חפר, נתניה וחדרה על ידי הרשמה באפליקציה ייעודית.

שגיא בן-יואב, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל מנהלת העסקים במועצה, סיפר שזאת הפעם הראשונה שקווי לילה מופעלים באופן הזה ברשות כלשהי: "הקווים יעבדו על ידי הפעלת מערך נסיעות של תחבורה שיתופית באמצעות טכנולוגיה ואפליקציה של חברת GETT שיחליפו את סדרני האוטובוסים".

הנוסעים יוכלו להיעזר בקווי הלילה גם בסיום הבילוי ולחזור בבטחה לביתם. הנסיעות יהיו בתשלום, אבל יבטיחו נסיעה בטוחה ושירות הגעה מהיר יחסית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות