fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בול פגיעה

ב"איירסופט", מטווח הירי החדש בחדרה, תוכלו ליהנות מאטרקציה שמתאימה, אולי תתפלאו, לכל המשפחה
איירסופט חדרה
איירסופט חדרה

"איירסופט" נפתח לפני כחודשיים בשדרות רוטשילד בחדרה וכבר זוכה לתשומת לב רבה והתנועה בו ערה. תמצאו שם סוגים שונים של נשקים, מטרות רגילות וגם מטרות דמות ייחודיות, נגישות לבעלי מוגבלויות, הדרכה מקצועית במידת הצורך וגם מבצעים משתלמים במיוחד.

המטווח החדרתי, בבעלותם של בני הזוג פאבל ומריה אגרונוב, הוא הגשמת חלום, במיוחד בשביל פאבל. "הרעיון לפתוח מטווח ירי זה משהו שמתבשל כבר הרבה מאד זמן" מספרת מריה. "פאבל מאד מחובר לתחום ומאז שאני מכירה אותו הוא רצה לפתוח מטווח אצלנו בחדרה".

למי מתאים המטווח?

"אין אצלנו הגבלת גיל. הלקוחות שלנו הם ילדים, בני נוער ומבוגרים".

מריה ופאבל אגרונוב בעלי אירוסופט בחדרה
מריה ופאבל אגרונוב בעלי אירוסופט בחדרה

ומי מגיע אליכם למטווח?

"ילדים, שכמובן יורים עם ההורים שלהם או בליווי מדריך. יש לנו לקוחות קבועים וגם לקוחות שמשתמשים בכלי נשק בחיי היומיום שלהם ומגיעים אלינו כדי להתאמן, קבוצות, שמגיעות לערבי גיבוש או אירועים מיוחדים. מגיעות אלינו גם נשים רבות, שמספרות שהירי במטווח מסייע בהפחתת תחושת מתח. אחת מהלקוחות שלנו אמרה לנו שהיא מצאה במטווח את ה'יוגה' שלה. מגיעים אלינו גם ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז, שהמטווח מתאים להם במיוחד משום שזו פעילות מהנה, אך גם דורשת ריכוז גבוה, תיאום יד עין, הקשבה ורוגע. יש לנו במקום גם עמדה נגישה המיועדת לבעלי מוגבלויות".

באלו כלי נשק יורים?

"יש לנו מגוון של נשקים, ביניהם שלושה סוגי רובים: קלצ'ניקוב 47 AK, M4 ו-16 M, ואקדח מסוג יריחו. לא מדובר בכלי נשק אמיתיים, אלא ב'צעצוע מסוכן'. אנחנו שמים דגש על נושא הבטיחות כמובן, בייחוד מאחר והמטווח מיועד גם לילדים. כשהנשק אינו מכוון לכיוון המטרה, הוא ננעל אוטומטית ואינו מאפשר ירי".

איך משחקים?

"בכל משחק יש 27 כדורים, בוחרים את הנשק, ניגשים למטרה, מכוונים ופשוט מתחילים לירות".

יש מבצעים מיוחדים?

"רוב הלקוחות שלנו לא מסתפקים רק במשחק אחד כי זו פעילות מאד מהנה. יש אצלנו אפשרות לכרטיסייה של שלושה משחקים והרביעי במתנה, או שני משחקים במחיר מוזל. בסוף כל משחק לא יוצאים בידיים ריקות ומקבלים מאיתנו מתנה, ולמי שהצליח לפגוע בכל המטרות שלו מחכה מתנה שווה במיוחד. בסוף המשחק, תוכלו גם לקחת את הדף של המטרה איתכם הביתה ולראות איפה פגעתם וכמה השתפרתם מהפעם הקודמת".

ואירועים מיוחדים?

"המטווח מאד מתאים גם לפעילויות מטעם בתי ספר או מקומות עבודה ובהחלט יש אצלנו אפשרות לערוך ימי גיבוש, ימי הולדת ואירועים מיוחדים. קבוצות המגיעות אלינו למטווח גם יזכו בהנחות משמעותיות ומשתלמות במיוחד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות