fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אות מופת בחינוך בנתניה ל-11 מחנכים וצוות חינוכי אחד

אות המופת - צוות הבמה לשכונה
אות המופת - צוות הבמה לשכונה

11 מחנכים וצוות חינוכי אחד – זכו השנה להצטרף לרשימה היוקרתית של נבחרים ומצטיינים שקיבלו בשנים האחרונות את "אות ראש העיר למופת בחינוך".

השנה נתבקשו מנהלי מוסדות החינוך להמליץ על מחנכים שידעו לשלב בין החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, להתאים את החינוך לפרט, לשלב אמנויות,  טכנולוגיה וחינוך לקיימות בתכניות הלימודיות, לחבר בין קהילות העיר, לקיים שותפות מעשירה עם הורי התלמידים ועוד.

אות המופת - תמי ברקמן
אות המופת – תמי ברקמן

תמי ברקמן – אשת חינוך מצטיינת האמונה בבית ספר שרת על ריכוז הבגרויות.

אות המופת - חקק גנט
אות המופת – חקק גנט

ז'נט חקק – סגנית בית ספר תשרי, המהווה דמות מופת ועוגן משמעותי לכלל קהילת בית הספר.

אות המופת - דקלה כהן
אות המופת – דקלה כהן

דיקלה כהן – מובילת תחום החינוך המיוחד במתי"א – מרכז תמיכה ישובי אזורי בזרם הממלכתי דתי ובזרם המוכר שאינו רשמי, מובילת תחום המתמטיקה בחינוך המיוחד.

אות המופת - טרבלסי ברוך
אות המופת – טרבלסי ברוך

הרב ברוך טרבלסי – משמש כרב, מחנך וכמורה בישיבת בני עקיבא נתניה, המשלב רגישות אנושית כלפי כל תלמיד ותלמיד, דואג לרווחתם ולקידומם הלימודי בכל עת.

אות המופת - שרית לוי
אות המופת – שרית לוי

שרית לוי – מנהלת גן אילנות, מנהיגה חינוכית, שיזמה בשנתיים האחרונות את "יום ליט"ל- לעשות יחד טוב לאחר". יוזמה זו נועדה להנציח את הסטודנטית לחינוך ליטל גניש, בת העיר נתניה, שהתנסתה בגן הילדים אותו היא מובילה.

אות המופת - רביטל תירם
אות המופת – רביטל תירם

רביטל תירם – מחנכת כיתה בשכבה בוגרת בביה"ס "יהודה הלוי", ניחנה ביכולת אבחון וראייה מופלאה של כל אחד מתלמידיה כאדם שלם על כוחותיו, קשייו וצרכיו.

אות המופת - רויטל לנדאו
אות המופת – רויטל לנדאו

רויטל לנדאו- מנהלת גן דרור. גננת בעלת חזון לימודי ערכי וחברתי, שמהווה בסיס לעשייתה החינוכית. רויטל מובילה בגן למידה משמעותית עבור הילדים, תוך שיתוף פעולה פורה עם ההורים, הצוות החינוכי וגורמים נוספים.

אות המופת - אפרת נחום
אות המופת – אפרת נחום

אפרת נחום -מחנכת כיתת לקויי למידה ורכזת חברתית בבית החינוך "תחכמוני". מאמינה כי יש לפעול על פי החוזקות של כל אחד מהם, להיות בעמדת נותן ועושה ולא בעמדה נצרכת.

אות המופת - אורי כהן
אות המופת – אורי כהן

אורי כהן, מנכ"ל בית ספר "ריגלר" , הפך את בית הספר להיות מה שהוא היום "המשכן לאומנויות ומדעים". בשנים אלו נפתחו מסלולי האמנויות בבית הספר, המעודדים יצירתיות, ביטוי אישי ואותנטי וחוויית למידה משמעותית.

אות המופת - כהן אורן
אות המופת – כהן אורן

אורן כהן –  רכז נאסא בחט"ב תמר אריאל מטעם המחלקה לנוער באגף נוער וצעירים, עבודה הכוללת ליווי אישי של תלמידים שיש להם קשיי הסתגלות מסיבות התנהגותיות, לימודיות, חברתיות או רגשיות.

אות המופת - דודי פרידמן
אות המופת – דודי פרידמן

דודי פרידמן, מנהל בית ספר "חיים חפר" שדלתו פתוחה לילדים, מורות והורים, תמיד מוכן להקשיב ברגישות ובסקרנות. בנה צוות מגובש ומחוייב הרואה שליחות בעבודתו החינוכית, צוות סקרן אשר איננו חושש לנסות ולטעות, צוות לומד, השואף לשיפור מתמיד.

אות המופת - צוות
אות המופת – צוות הבמה לשכונה

השנה נוספה לתחרות קטגוריה חדשה – "אות ראש העיר לצוות מנצח" המעלה על נס הצטיינות של צוות הכולל מספר אנשי מקצוע, אשר לכל אחד מהם תפקיד מקצועי מוגדר ואולם על מנת ליצור השפעה משמעותית – בחרו לטפח עבודת צוות מהווה מכפיל כוח לעשייה החינוכית.

בקטגוריה זו נבחר צוות רכזי מועדוני הנוער העירוניים – המאוגד השנה לרשת אחת הנקראת "הבמה לשכונה", הפועלת במסגרת מחלקת הנוער באגף נוער וצעירים.

חברי רשת "הבמה לשכונה" הם:

  • המועדונים המקלט – המטרו – מרכז העיר: סיון בן זימרה, עמית ברוך, בני אמר
  • מועדון הקומה הראשונה – דרום העיר: יפית בלק
  • מועדון האזור – נאות שקד: אטדל ברי
  • מועדון הקופסה – מזרח העיר: מלי אלמו
  • מועדון האחוזה – דורה: גיתית חבקוק
  • מועדון החברים של הרצל – נאות הרצל: אלכסנדרה שלומי
  • צילומים: רן אליהו

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות