fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש מה לראות מתחת לפנס

יש לאן ללכת בחול המועד סוכות: פסטיבל "מתחת לפנס 7" בסמינר גבעת חביבה מתחיל מחר
מיצג בפסטיבל "מתחת לפנס" קודם (צילום: טל בדרק)

מחפשים משהו מיוחד ואחר לראות ולחוות בחול המועד? לא מאוחר מדי: מחר ומחרתיים, 16-17.10, יתקיים פסטיבל "מתחת לפנס" השנתי, והפעם הוא בסימן 7: 7 שנים לפסטיבל וחגיגות 70 שנה לגבעת חביבה ולמועצה אזורית מנשה. במסגרת הפסטיבל, כ- 70 אמנים יציגו מייצגים בתחומים שונים אשר יתקיימו לאור פנסי רחוב במתחם הקמפוס של גבעת חביבה.

גולת הכותרת של הפסטיבל היא מסלול הליכה רגלי באורך של כ-500 מטרים שעליו יידלקו מעל 80 פנסי רחוב ויוצגו עשרות מיצגי אמנות מתחומים שונים: שירה, אמנות פלסטית, ווידאו ארט, מוסיקה, תיאטרון רחוב, ריקוד, שירה, הקראת שירה, מיצגים אישיים וקבוצתיים, סטנד אפ ועוד. הפסטיבל הוא פרי שיתוף פעולה בין מועצה אזורית מנשה מרכז האמנות המשותף בגבעת חביבה והאמן עתר גבע, שיזם ויצר את הרעיון הראשוני בקיבוצו, עין שמר.
ההשתתפות בכל אירועי הפסטיבל ללא תשלום.

הכניסה החל מהשעה 18:00, ובשעות 21:00 – 23:00 יהיו הופעות בבמה המרכזית. בין האירועים בפסטיבל: פתיחת התערוכה החדשה של האמנים ציבי גבע ופריד אבו שקרה, מופע עתידני ליצני, מיצג של אמן הקרמיקה מפרדס חנה, מרק יודל, מופע של המוזיקאי אלברט סופר ועוד. הפעם אפשר לבוא גם ביום שישי בבוקר לפעילויות המסיימות את הפסטיבל, כולל מופע וסיור לכל המשפחה. בקיצור, שווה ביותר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות