fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

15 מתנדבים חדשים הצטרפו לסניף הצלה כרמל של מד"א

סניף כרמל נותן מענה רפואי בחיפה, ברכסים ובקריות. עתה, עם הרחבת השורות יורחב מתן השירות לאזורים נוספים
המתנדבים החדשים של מד"א | צילום: מד"א מרחב כרמל
המתנדבים החדשים של מד"א | צילום: מד"א מרחב כרמל

בטקס מרשים שהתקיים בשבוע שעבר הצטרפו 15 מתנדבים חדשים לארגון ההצלה במגן דוד אדום. המתנדבים סיימו את קורס החובשים שארך כחצי שנה ומעתה הם יהוו כוח נוסף לסניף הצלה כרמל הנותן מענה רפואי, בחיפה, רכסים והקריות. כעת, עם הוספת החובשים החדשים, המענה הרפואי יתרחב אף יותר.

לטקס הגיעו מנהל מרחב כרמל, ארז גלר, אחראי מתנדבים מרחב כרמל, חנן זוהר, מנהל תחנת קרית אתא, חסן חטיב ואחראי מתנדבים בקרית אתא, חי סוויסה. הרב חיים קריגר, אחראי סניפים ארצי בארגון הצלה, הגיע אף הוא לכבד את המתנדבים החדשים יחד עם שימי גלבר, אחראי ארגון הצלה סניף כרמל.

מדריך הקורס, חי טקאטש, המשמש אחראי המתנדבים של תחנת מד"א בקרית אתא, דיבר על האווירה הנעימה ששררה בקורס, בירך את תלמידיו ואיחל להם כי יצליחו ליישם בשטח את לימודיהם על הצד הטוב ביותר.

מנהל המרחב ארז גלר בירך גם הוא את המתנדבים החדשים ואמר: "המקצועיות של מגן דוד אדום יחד עם ערך קדושת החיים הגבוה שיש למתנדבי ארגון הצלה הם המתכון הטוב ביותר להצלת חיים".

הרב חיים קריגר הודה לבכירי מד"א כרמל על שיתוף הפעולה ועל קיום קורסי ההדרכה שמתקיימים מעת לעת ומאפשרים את הרחבת השורות ועיבוי הכוחות למתן מענה מקצועי ויעיל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות