fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכשירים מזויפים לטיפול בבעיות אין אונות

מאות כדורים מזויפים לטיפול באין אונות נתפסו בחנות סקס בשדרות ההסתדרות. משרד הבריאות מזהיר מהשימוש בהם
תכשירים מזוייפים לאין אונות. צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משותפת שנערכה על ידי האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות ובלשי תחנת זבולון בחנות לאביזרי מין "סקס  לייף"  בשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה, נתפסו מאות  כדורים מזויפים לטיפול בבעיות אין אונות לגברים הנחזים להיות ויאגרה וסיאליס מקוריים וכן שקיות ג'ל בשם קמגרה (KAMAGRA)  וספריי השהיה וטיפות חשק.

התכשירים שנתפסו הם מזויפים, לא מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות, ועלולים לסכן את בריאות הציבור. כל התכשירים המזויפים שנתפסו בחנות לאביזרי מין נמכרו בניגוד לחוק רישוי עסקים ובניגוד לפקודת הרוקחות ומהווים הפרה בוטה של תנאי לרישיון העסק מסוג זה ומסכנת את בריאות הציבור. בעלת המקום עוכבה לחקירה במשטרת זבולון.

תופעות הלוואי האפשריות משימוש בוויאגרה וסיאליס מזויפים רבות וכוללות בין היתר, שינויים בלחץ הדם, נדודי שינה, חרדה, איבוד הכרה, דימום תוך-גולגולתי, התקף איסכמי, אירועי לב חמורים ומוות פתאומי. ממשרד הבריאות נמסר, כי התכשירים הוברחו לארץ, לא יוצרו תחת תנאי יצור מפוקחים ומחומרים שאינם תואמים לחומרים שמהם מיוצרים הוויאגרה וסיאליס המקוריים.

ויאגרה וסיאליס הם תכשירים רשומים במשרד הבריאות להתוויה של טיפול ב אין-אונות בגברים. הניפוק נעשה מול מרשם של רופא ומנופק על ידי רוקח מוסמך בבית מרקחת שהוא בפיקוח משרד הבריאות. הפעילות היא חלק ממערך פעילות רחב של משרד הבריאות למניעת שיווק תרופות לא מאושרות למכירה בישראל וינקטו הליכים משמעתיים ופלילים כנגד מי שמוכרים תכשירים מזויפים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות