fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיקוני נגרות קלים וקטנים בבית הלקוח

ישנם סוגים רבים ושונים של תיקוני נגרות בבית הלקוח, כולל תיקון ארונות בבית הלקוח ופריטי ריהוט נוספים. למשל, תיקון מיטות בבית הלקוח, תיקון שולחנות וכיסאות עד הבית, תיקון ארונות בבית הלקוח ועוד. מה חשוב לדעת על השירות של נגרות בבית הלקוח? המשיכו לקרוא.
צילום: depositphotos

בין אם מדברים על תיקון ארון מעץ, תיקוני נגרות או תיקוני נגרות קלים, חשוב לדעת כי תיקוני נגרות קטנים וקלים בבית הלקוח הם כנראה הפתרון הכי נכון כאשר מדובר על תחזוקת רהיטים בבית. אחזקת רהיטים חייבת לכלול תיקון מדי פעם, במיוחד אם מדובר על ריהוט עץ ישן. וכאשר צריכים תיקון רהיטים בבית הלקוח, צריכים נגרים מומלצים לסוגי התיקונים השונים בהתאם לסוג הריהוט. מה עושים קודם? מאבחנים את סוג הבעיה בריהוט.

אילו בעיות נפוצות ברהיטים נגרים יכולים לתקן?

נגרים הם בעלי מלאכה מיומנים שיודעים לפתור בעיות רהיטים מסוגים שונים, כולל תיקון רגל רופפת של כיסא, תיקון מגירות שבורות בבית הלקוח, תיקון רגל שבורה של שולחן ועוד. אלו הן הבעיות הנפוצות ביותר שאיתן מתמודדים נגרים עד הבית.

כמו כן, נגרים יכולים גם לתקן רהיטים שנפגעו מנזקי שריפה או הצפת מים, כאשר לאנשי המקצוע הללו יש את כל הכלים והציוד שהם צריכים כדי לבצע תיקונים במיידי. לא תצטרכו לשלוח את הריהוט לתיקון בנגרייה מיוחדת, אלא רק להזמין נגר עד הבית כדי לתקן ריהוט. זה בדרך כלל ייקח כמה שעות עבודה בודדות, בד”כ גם פחות.

כמה זמן לוקח תיקון רהיטים בבית הלקוח?

אמנם תיקון ארונות בבית הלקוח הינו שירות חשוב שבד"כ צריכים אותו במיידית, אבל לעיתים תיקון מיטות וכן תיקון שולחנות וכיסאות הם תיקונים שמצריכים עבודה רבה וסובלנות מצד הלקוח. בחלק מהמקרים, תיקון ארונות בבית הלקוח עשוי לקחת בין 3-7 שעות עבודה.

אם תצטרכו תיקון ארון מעץ מאוד עתיק, קחו בחשבון כי תיקוני נגרות מהסוג הזה יכולים להצריך כמה וכמה מפגשים ביניכם לבין הנגר. כלומר, ייתכן שתצטרכו להזמינו יותר מפעם אחת, אלא אם מדובר על תיקוני נגרות קלים או תיקוני נגרות קטנים. ברוב המקרים, נגר אמור לסיים את עבודת התיקון באותו היום שהזמנתם אותו.

כמה עולים תיקוני נגרות קטנים בבית הלקוח?

תיקון ארון אמבטיה עץ אורן יכול לעלות בין 250 ₪ ל-750 ₪ ומעלה, תלוי בסוג הבעיה. אם אתם צריכים תיקון מזנון מעץ אורן, המחירים עשויים לנוע בין אותם טווחים של תיקון ארון עץ אורן. זאת, בעוד כי תיקון שולחן אוכל מעץ מלא יכול לעלות בין 150 ₪ ל-550 ₪ ומעלה, תלוי בסוג הבעיה.

מחירי תיקון מיטת ילדים עץ, מיטה זוגית מעץ, דלת כניסה עץ וכן תיקון מטבח מעץ – מצריכים את הבדיקה המעמיקה של סוג הבעיה. תיקונים אלו יכולים לעלות מאות בודדים של שקלים ועד הטווחים של אלפי שקלים לתיקון, בהתאם לנדרש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות