fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריסוס לבית נגד מזיקים וסוגי חרקים שונים בקריות

רוצים למגר את הופעת המזיקים בפנים דירתכם? כך תעשו את זה נכון! 
צילום: freepik

מתמודדים על חרקים ומזיקים שונים בדירתכם? הדברות מיכאל ובוריס הן התשובה עבורכם. לא מעט אנשים כיום בוחרים להזעיק את מיכאל ובוריס להתמודדות עם שלל סוגי מזיקים וחרקים שחודרים אל פנים דירתם. מיכאל ובוריס עוסקים בתחום מזה שנים ארוכות ומכירים את כל שיטות ההדברה וחומרי ההדברה הנדרשים להתמודדות מיטבית עם כל מזיק או חרק שמצליח להתגנב. מתמודדים עם טרמיטים? פשפש המיטה? עכברים? מקקים? הדברה מקצועית תבטיח להרחיק אותם מהדירה שלכם למשך חודשים ארוכים. רגע לפני שאתם מזמינים את המדביר הראשון שאתם מצליחים למצוא ברשת, חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים אודות שיטות ההדברה המנצחות וחומרי ההדברה הבטוחים ביותר.

איפיון מדוייק של הבעיה – השלב הראשון בהדברה מוצלחת הוא זיהוי החרק או המזיק בדירתכם

תחילה חשוב לדעת שכל מזיק או חרק מצריך שיטת הדברה וחומרי הדברה ייחודיים לו. מדבירים רבים בוחרים לעשות שימוש גורף בשיטת הדברה אחת וחומרי הדברה זהים לכל סוגי המזיקים. הדברות אלה יעניקו לכם תוצאות מוגבלות בלבד לזמן קצר. רוצים להדביר את המזיקים בדירתכם בצורה מקצועית? השלב הראשון בהדברה נכונה הוא איפיון הבעיה. שירותי הדברות מיכאל ובוריס כוללים זיהוי מדוייק של החרק או המזיק, ורק לאחר מכן בוחרים את שיטת ההדברה וחומרי ההדברה הטובים ביותר. הדברת טרמיטים אינה דומה להדברת מקקים. הטרמיטים שממוקמים עמוק בתוך בטן האדמה לא יעלמו ברהיטי העץ בדירתכם בעזרת הדברה שטחית בלבד. לכן, במקרים אלה נדרשת הדברה משמעותית הכוללת קידוחים במרצפות והזרקת חומרי הדברה אל פנים הקרקע. הדברה בקריות על ידי מיכאל ובוריס מבטיחה תוצאות מיטביות עבור כל לקוח בהתמודדות עם כל חרק או מזיק.

חומרי הדברה כימיים מסוכנים לבריאותכם!

מעבר להבדלים בין שיטות ההדברה, חשוב לדעת שישנם לא מעט הבדלים בין חומרי ההדברה השונים. בשנים האחרונות מדבירים רבים בוחרים לוותר על ההדברה הכימית לטובת ההדברה האורגנית. עד לפני שנים בודדות רוב ככל המדבירים עשו שימוש בהדברה שכללה חומרים כימיים. אך לאחרונה הוכח כי החומרים הללו מסכנים את בריאות המדביר וכן את בריאות הגרים בחלל המודבר. לכן, בשנים האחרונות ההדברה האורגנית נחשבת להדברה הטובה והמבוקשת ביותר.

חומרי הדברה אורגניים – כל היתרונות

מה ההבדל בין ההדברות? ישנם לא מעט הבדלים – העיקריים שבהם הם: הדברה בטוחה מבחינה בריאותית לעומת הדברה המסכנת את בריאות כלל הנמצאים בקרבתה, הדברה הכוללת ריחות חזקים ומחייבת לעזוב את החלל המודבר לעומת הדברה ללא ריחות כלל שאינה מצריכה לעזוב את האזור המודבר. הדברות מיכאל ובוריס נעשות בעזרת חומרי הדברה טבעיים בלבד. חשוב להדגיש כי חומרי ההדברה האורגניים המיוצרים מחומרים טבעיים אינם מצריכים מהבוחרים בהם להתפשר על איכות התוצאה. חומרי ההדברה הללו מבטיחים תוצאות טובות לטווחי זמן ארוכים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות