fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניקוי מסתור כביסה מצואת יונים עושים עם סטופ יונים

אז החורף עוד שניה כאן ואתם מתכוננים אליו היטב ברכישת בגדים מתאימים, נעליים נגד גשם, טיפול עונתי לרכב והכנת הבית לחורף. כחלק מההכנה תמיד כדאי לדאוג גם לניקוי של צואת היונים שהצטברה והתייבשה לכם במגוון מקומות במעטפת הבית ובמיוחד במסתור הכביסה. למה חשוב לבצע פעולה זו ואיך עושים זאת נכון, נדבר בכתבה הבאה.
צילום: freepik

למה חשוב לנקות צואת יונים במסתור הכביסה לפני החורף?

מסתור הכביסה הוא אחד המקומות היותר צפופים שיש ויונים מאוד אוהבות ליצור שם את הקינים שלהן. עם הקינים באה גם הלשלשת שהיא צואת היונים. אין ספק שמדובר בבעיה תברואתית בימי הקיץ, אך בחורף, כאשר הכל רטוב ולח בחוץ, הלשלשת הופכת לחה ומדיפה ריח נוראי אשר מגיע לכיוון פנים הבית שלכם וגם אל הכביסה שלכם, במידה ואתם תולים אותה על החבלים. מעבר לכך, חשוב לדעת שככל שהריח יותר חזק, כך הוא קורא ליותר יונים להגיע. יונים מזהות היטב את ריח הלשלשת ובעקבות הריח הן עשויות להגיע ולקנן במקום. ניקוי מסתור כביסה לפני החורף הוא דבר חשוב והכרחי.

מה הבעיה עם צואת היונים מעבר לריח?

צואת יונים היא בעייתית מהסיבה שהיא מכילה בתוכה המון חיידקים ומזיקים שאינם טובים לבני האם. לפעמים מדובר בחיידקים מאוד מסוכנים כמו סלמונלה, E COLI ועוד, אשר עשויים לחולל בבני האדם מחלות קשות עם השלכות רחבות טווח. ניקוי צואת יונים היא חובה ויש לבצע זאת בצורה נכונה ולקחת משנה זהירות. הדרך הטובה ביותר היא להזמין ניקוי מקצועי ולאחר מכן לבצע הרחקת יונים.

מהי הדרך הנכונה לניקוי צואת יונים ממסתור הכביסה?

בשונה ממקומות אחרים במעטפת הבית, מסתור הכביסה הוא קצת שונה וקיים קושי להגיע אליו בגלל העומק שלו והמיקום הצר. לפעמים יש צורך בציוד מיוחד שמאפשר לנקות את האזור באופן יעיל ומעבר לכך חשוב לנקות את המקום עם חומרי חיטוי והדברה אשר הורגים מזיקים וחיידקים. בתוך צואת היונים עלולים להסתתר כינים, קרציות, תולעי זבובים וביצי זבובים אשר יש להיפטר מהם בצורה מקצועית.

חשוב להבין כי ניקוי מסתור כביסה מצואת יונים זו פעולה המטפלת בתסמיני הקינון של היונים במקום. פעולה זו חשובה מאוד כדי למנוע מחלות, אך היא לא מטפלת בבעיה העיקרית. לאחר ניקוי מרפסת שירות מצואת היונים, יש לבצע פעולות המונעות מהיונים לחזור אל המקום. בשביל לבצע פעולה כזו, יש ליצור קשר עם מרחיק יונים.

איך מרחיק יונים מונע חזרה של היונים אל מרפסת השירות?

הדרך הכי טובה והכי מקובלת כיום להרחקת יונים ממרפסת השירות היא באמצעות רשת יונים איכותית. מרחיק היונים מגיע עם ציוד מיוחד הכולל לפעמים גם ציוד סנפלינג, המאפשר לו להתקין את הרשת בצורה מקצועית אל חלונות מרפסת השירות. במידה ומדובר בחברה מקצועית להרחקת יונים, בסבירות גבוהה מאוד שהם ישתמשו ברשת העשויה מחומרים איכותיים אשר תישאר לאורך זמן ותמנע את כניסת היונים. התקנת רשת היונים תתבצע רק לאחר שהתבצע ניקוי של הלשלשת, חיטוי והדברה של האזור.

לסיכום, הלחות והרטיבות שיש בחורף אינם מטיבים עם לשלשת היונים ואף גורמים ליותר יונים לרצות להתמקם אצלכם. ניקוי הלשלשת, חיטוי המקום לפני החורף והתקנת רשת יונים, יעזרו לכם להיפטר מהיונים לאורך זמן וגם ימנעו מכם מגוון מחלות שמגיעות מצואת היונים.

המאמר באדיבות חברת סטופ יונים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות