fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לצאת לחופשת קיץ בחורף!

החורף הישראלי כבר כאן, וגם אם לא תמיד גשום וקר, כבר אי אפשר לשכב בבגד ים על החול החם. מזל שאפשר לעשות את זה בחו"ל... בעיצומו של החורף הישראלי – הנה 4 יעדים שיחממו את האווירה.
צילום: shutterstock

בחוץ יורד גשם – ואתם עדיין מפנטזים על ים, שמש ומכנסיים קצרים? לפעמים חלומות מתגשמים. בחירה ביעד המתאים לחופשה במהלך חודש דצמבר תאפשר לכם ליהנות ממזג אוויר חמים ונעים, עם כל ההטבות הנלוות: מחופשת בטן-גב באיי סיישל או בזנזיבר – ועד חופי טורקיז, צלילות ושנורקלים או נופי מדבר קסומים – קבלו את היעדים הכי חמים והכי שווים בעיצומו של החורף הישראלי.

איי סיישל: ריזורטים מפנקים וים בגווני טורקיז

היעד המפורסם מורכב למעשה מ- 115 איים שונים באוקיינוס ההודי, הידועים בזכות חופי החול הלבן, מי הטורקיז הצלולים, שוניות האלמוגים, אתרי הנופש היוקרתיים והריזורטים המפנקים. כל אלה הפכו את איי סיישל ליעד תיירותי פופולרי כבר משנות ה- 70, אז התגלה ע"י ידוענים כמו הנסיכה דיאנה ומיק ג'אגר. נראה שהזמן רק עושה טוב לאיי סיישל, אליהם מגיעים למעלה ממיליון תיירים בעונה.

אם תבחרו ביעד זה, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פעילויות כולל צלילה, שנורקלינג, דיג וצפייה בציפורים נדירות. תוכלו לבקר בשמורות הטבע בהן צבי ענק וגנים בוטניים עשירי צמחיה מיוחדת, או פשוט לנוח בשלווה באחד החופים ולהנות מהנוף, השקט והצבעים המרגיעים.

זנזיבר: גן עדן טרופי במחירים ידידותיים

אחד היעדים המושלמים לחופשת בטן-גב, עם מגוון ריזורטים יוקרתיים ולא יקרים. במובן מסוים חופשה בזנזיבר מזכירה את החופשה באיי סיישל, במחירים יותר ידידותיים לכיס.

מרוקו: צבעים, ריחות, טעמים – ותושבים מסבירי פנים

מרוקו מקבלת את פני הבאים עם קולינריה משובחת, שווקים ססגוניים וטבע מרתק. המבקרים במרוקו מציינים לטובה את קבלת הפנים החמה של תושביה ומסכמים את הטיול בה כחוויה של צבעים, ריחות, טעמים ומראות.

ומה לגבי מזג האוויר? בימי הקיץ הטמפרטורות במרוקו גבוהות. דווקא בחודשים אוקטובר עד אפריל מזג האוויר מזמין יותר, לנוכח העובדה שלאורך החופים, באזורי הרמה ובאזורים הנמוכים האקלים נוטה להיות ממוזג ונוח ברוב ימות השנה.

דובאי: חופשת החיים הטובים

רוצים לברוח מהקור והגשם בארץ? במרחק של טיסה יחסית קצרה תוכלו להגיע לנסיכות המפוארת. מזג האוויר בדובאי מזמין ונוח דווקא בחודשי החורף, מנובמבר ועד מרץ. בשאר ימות השנה הטמפרטורה מרקיעה לשחקים ומגיעה לפעמים גם ל- 50 מעלות.

אם חשקה נפשכם לבלות בחוף הים ולטבול בלי חשבון במים הנעימים, חופשה בדובאי יכולה להתאים לכם. והבונוס: היכולת ליהנות מהפאר של דובאי, הקולינריה המשובחת, האטרקציות הייחודיות וחוויית השופינג הנוצצת.

איך לטוס לחופשה חמה בלי להזיע?

להזיע על החוף בזמן שמשתזפים זה דבר אחד, להזיע כשצריך פתאום סיוע רפואי בארץ זרה זה דבר אחרי לגמרי. עצה שלנו: אל תזיעו איפה שלא צריך… בוחרים יעד לחופשה חמה? אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות, שברגע האמת יוכל לסגור לכם פינות.

איך בוחרים ביטוח נסיעות? כמו בכל מוצר או שירות, גם כאשר מדובר בביטוח נסיעות תמיד כדאי להשוות. השוואת ביטוחי נסיעות תאפשר לכם לקבל את התמורה הגבוהה ביותר, וגם לטוס בראש שקט ובידיעה שהביטוח תפור לצרכים הייחודיים שלכם.

מבצעים השוואת ביטוח נסיעות? זה מה שחשוב לבדוק

בעת בחירת ביטוח נסיעות, חשוב לקחת בחשבון את אופי הנסיעה ולהתאים אליו את הכיסויים השונים: לצד הרובד הרפואי, ביטוח נסיעות כולל מגוון הרחבות בתשלום המאפשרות לכם להתאים את הביטוח לאופי הנסיעה. מתכוונים לבצע במהלך הנסיעה פעילות אתגרית דוגמת צניחה או צלילה? כדי שהפוליסה תכסה אתכם במקרה שתזדקקו לסיוע רפואי, יש לרכוש הרחבת ספורט אתגרי ולוודא שהפעילות האתגרית המתוכננת כלולה בה.

שיקול נוסף שחשוב לקחת בחשבון בעת השוואת ביטוח נסיעות הם מאפייני הכבודה: האם אתם מתכוונים לקחת אתכם סמארטפון, מחשב נייד או מצלמה יקרים? יתכן שתרצו לרכוש עבורם כיסוי ייעודי, שיעניק פיצוי במקרה של גניבה. לצד כיסוי ייעודי למכשירים אלה, אפשר לרכוש גם ביטוח כבודה שיכסה אתכם במקרים של אובדן או גניבת המטען האישי. הגעתם לשדה התעופה והכבודה עדיין לא הגיעה? במסגרת ביטוח כבודה של ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel תוכלו לקבל בקלות ובמהירות החזר בגובה $200 לרכישת פריטים חיוניים, שיוזרם לכם דרך אפליקציית bit. פשוט נכנסים לאפליקציה, ממלאים טופס מקוון ומעלים אישור מטעם חברת התעופה על העיכוב בהגעת הכבודה.

לצד הכיסויים השונים, בעת השוואת ביטוח נסיעות חשוב לבדוק באיזו מהירות תוכלו להפעיל אותם אם תצטרכו: האם ביטוח הנסיעות כולל אפליקציה המאפשרת לכם לקבל סיוע בלחיצת כפתור? האם היא מאפשרת לכם להזמין רופא ולבצע פעולות נוספות? אפליקציית הפניקס smart travel מאפשרת לחפש רופא בקרבת מקום ולהזמין מתוך האפליקציה תור למרפאה או לשיחת ווידאו. בחלק מהמקרים אפשר אפילו להזמין תור לרופא שיגיע עד אליכם. הזמנתם תור לרופא דרך האפליקציה? הפניקס כבר תשלם לרופא עבורכם, בלי להוציא כסף מהכיס ולחכות להחזר.

השירות באפליקציה ניתן ע"י חברת Air Doctor, המחברת בין נוסעים לרופאים פרטיים מסביב לעולם.

מאחלים לכם חופשה חמה, מגניבה – ושקטה…

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות