fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאת אזולאי השיגה לעובד נכות מעבודה בשווי של כ-300 אלף ש"ח ואף קצבה חודשית לכל החיים! מה איתך?

אחרי מספר שנים בתפקידי ניהול בכירים ובניהול תחום החקירות בביטוח הלאומי, יצאה ליאת אזולאי לשוק הפרטי והיום היא מנגישה את הידע והניסיון הרב שבאמתחתה בתביעות למיצוי זכויות רפואיות, פטור ממס הכנסה, נכות מעבודה ובמימוש הזכויות מול משרדי הממשלה השונים עם מסר ברור לזכאים: בדקו עוד היום אילו הטבות מגיעות לכם!
ליאת אזולאי | צילום: רמי זרנגר

לכל אזרח במדינת ישראל עומדת הזכות לתבוע את הביטוח הלאומי על מנת לקבל את הזכויות המגיעות לו לפי חוק, אם אחרי תאונה, אם לאור נכות שנוצרה, אם בהכרה בנזקי עבודה ארוכי טווח ועוד ועוד. אך כמה מאיתנו באמת מממשים זכויות אלה? כמה מאיתנו הולכים לאיבוד בדרך הבירוקרטית המייגעת ומרימים ידיים?

לפי הנתונים: מעל 50 אחוז מהזכאים להטבות, החזרים והקלות עקב היווצרות בעיות בריאותיות כלל לא מודעים לזכויות המגיעות להם או שסבורים כי הבעיה הבריאותית זניחה ונמנעים מבירור מעמיק.

ליאת אזולאי | צילום: רמי זרנגר

ליאת אזולאי, שעבדה כ- 25 שנים בתפקידי ניהול מגוונים בביטוח הלאומי ובחמש השנים האחרונות ניהלה את תחום החקירות, הרימה את הכפפה וייסדה משרד בוטיק אשר מטפל בתביעות למיצוי זכויות רפואיות מול הביטוח הלאומי, רשויות המס ומשרדי הממשלה, תוך מתן יחס אישי, מקצועי, אמין ודיסקרטי.

"החוקים קיימים אך לרוב הציבור אינו מודע להם ואינו מאמין שמגיע לו תשלום. התשלום יכול להיות מענק ו/או קצבה, פטור ממס הכנסה, זכויות והטבות רבות לאור ההכרה באחוזי הנכות ועוד. הטבות שהן בעלות ערך כספי רב". כך ליאת, "אני רואה בתפקידי שליחות. שליחות בהנגשת הידע ומימוש הזכויות וכששכר הברוטו הופך לנטו הדלתא משמעותית".

לשיחת ייעוץ ללא עלות עם ליאת אזולאי השאירו פרטים:

ליאת מלווה את לקוחותיה משלב בדיקת הזכאות, פתיחת התיק, הכוונה לייעוץ רפואי והגשת המסמכים, דרך ההכנה לוועדות הרפואיות, הגשת הערעורים וכל מה שנדרש עד לקבלת הזכאות המלאה למענק ו/או קצבה וקבלה של הפטורים וההקלות מול הרשויות. ההליך למימוש זכויות רפואיות דורש סבלנות, אך בסיומו קוצרים את הפירות.

קצרה היריעה מלתאר את המקרים בהם מטפל משרדה: ממנכ"ל חברה בן 60, אשר משכורתו גבוהה והוא סובל מסכרת, לחץ דם ובעיות נשימה, שלא היה מודע לעובדה שמגיע לו פטור ממס, עובדים שחשופים לרעש, עובדים בעבודה פיזית בהרמת משקלים כבדים ולוקים במחלות בדרגות קושי שונות, עובדים עם כלים רוטטים שסובלים מקושי בתפקוד כפות ידיים ונימול, עובדים במשמרות לילה שסובלים מדום נשימה ואינם משייכים זאת לעבודתם הלא שגרתית, מהנדסים במשרות בכירות שסובלים מבעיות רפואיות משתנות ובשל משרתם הבכירה מזניחים את הפנייה לרשויות, ועוד רבים.

ליאת אזולאי | צילום: רמי זרנגר

אחרי שנים של עבודה בתחומי הביטוח הלאומי, ליאת יודעת שהעבודה צריכה להיות מדויקת, היא שולטת ברזי הבירוקרטיה, מכירה את החקיקה על בוריה ויודעת להעריך את סיכויי הזכאות לקצבה ו/או מענק.

היא נשואה + 2, בעלת השכלה אקדמאית בתחום המחשוב ומערכות מידע, עברה הסמכות וקורסים רבים לאורך השנים, הייתה שותפה בצוותי חשיבה, הובילה פרויקטים רוחביים רבים בביטוח הלאומי ויש לה הערכה עצומה למקום בו עבדה ולעובדים שם שעושים עבודתם נאמנה. כיום היא מרגישה שמצאה את ייעודה.

מוזמנים להתקשר עוד היום לשיחת ייעוץ ללא עלות עם ליאת, לשתף במצבכם הרפואי ואנו בטוחים כי תצאו נשכרים.

*היעוץ אינו משפטי

לשיחת ייעוץ ללא עלות עם ליאת אזולאי השאירו פרטים:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות