fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל מה שחשוב לדעת על ביטוח לכלב

באמצעות בחירת ביטוח כלב של חברה אמינה תוכלו להיות רגועים ולדעת כי במקרה הצורך אם הכלב שלכם יזדקק לבדיקה או טיפול רפואי כלשהו, הביטוח יסייע לכם במימון ההוצאות הנדרשות.
ביטוח כלב | FREEPIK
ביטוח כלב | FREEPIK

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. לא מעט אנשים בוחרים להביא כלב לביתם, מדובר על ידיד נאמן לבעליו ומעבר לכך, הוא מעניק לכל משפחה אושר ושמחה. אימוץ כלב הוא לא עניין של מה בכך. מדובר על דבר אשר דורש לא מעט השקעה מבעליו של הכלב. ראשית כל, מדובר על השקעה כלכלית שכן, יש צורך לדאוג לרווחתו של הכלב ולבריאותו ולרכוש עבורו מוצרים שונים לרבות מוצרי מזון איכותיים, צעצועים, חטיפים מיוחדים ועוד. מצד שני, מדובר על השקעה של זמן במשחק עם הכלב, בהוצאה של הכלב לטיולים בכדי שיעשה את צרכיו, באילוף ועוד. אחד הדברים שלא מעט אנשים חוששים מפניו כאשר הם מביאים כלב הוא: הבריאות של הכלב ובהתאם לכך ההוצאות הצפויות בגין בעיות רפואיות שונות, פציעות ועוד. כיום באמצעות בחירת ביטוח כלב של חברה אמינה ניתן להיות רגועים ולדעת כי במקרה הצורך אם הכלב שלכם יזדקק לבדיקה או טיפול רפואי כלשהו, הביטוח יסייע לכם במימון ההוצאות הנדרשות.

ביטוח כלב- מה זה?

כולנו מכירים את ביטוחי קופת החולים אשר מעניקים לכל אחד מאיתנו את האפשרות להיבדק ולהיות מטופל וכן לרכוש תרופות במחיר מוזל. כמו כן, כולנו מכירים את חברות הביטוח הפרטיות אשר מציעות ביטוחים רפואיים פרטיים שמציעים יותר מכפי שמציעים הביטוחים השגרתיים של קופות החולים, אך לא מעט אנשים אינם מבינים מהו בעצם ביטוח כלב. ובכן, ביטוח כלב הוא ביטוח אשר מטרתו היא לבטח את הכלב שלכם, פשוטו כמשמעו. מה זה אומר? הביטוח מתחייב לממן את ההוצאות הרפואיות של הכלב שלכם במידה והוא דורש טיפול חירום כלשהו או טיפול שגרתי, בדיקות שונות ועוד. הביטוח לא יכלול לרוב חיסוני שגרה וחשוב מאוד לבדוק מול החברה המבטחת מה היא מציעה במסגרת הביטוח לכלב.

מהו ביטוח צד ג לכלב?

בעוד שהביטוח הרגיל לכלבים הוא ביטוח אשר מטרתו היא לסייע במימון הוצאות על טיפולים רפואיים ובדיקות שונות, הרי שמטרתו של ביטוח צד ג היא להגן מבחינה כלכלית על בעל הכלב בכל מקרה של תביעה כלשהי בגין נזק שהסב הכלב שלו. בין אם מדובר על נזק שהוא עשה לרכוש ובין אם מדובר על נזק שהסב לאדם אחר כגון: שריטות, נשיכות ועוד, הרי שהביטוח יממן את ההוצאות בגין התביעה וההליך המשפטי במידה ויגיע לאחר התביעה ובעל הכלב לא יגיע להסדר כלשהו מול התובע. גם במקרה שבו בעל הכלב יגיע להסדר כספי כלשהו עם התובע, לא פעם ביטוח צד ג יסייע בעלות של ההסדר המדובר.

למי כדאי לבחור בביטוח לכלב?

כל אדם שמבין כי יתכן מאוד שהכלב שלו יזדקק מאוד במהלך חייו לטיפולים ובדיקות שונים, כאשר לא פעם הבדיקות והטיפולים הללו יהיו במתכונת חירום ועל כן יתכן שהעלות שלהם תהיה גבוהה מאוד, מבין כמובן שכדאי מאוד שמראש כדאי לו לדאוג לביטוח לכלב שלו. חשוב מאוד שהביטוח יהיה מקיף כמה שיותר וזאת בכדי להקל על בעל הכלב בכל מצב שבו הוא נדרש להוציא סכום כסף משמעותי בגין טיפול כלשהו שהכלב שלו קיבל, בגין התייעצות רפואית כלשהי לגבי הכלב או בגין בדיקה שביצע ועל כן, חשוב מאוד לבדוק מה מציעה כל חברת ביטוח ולבחור בסופו של דבר את הביטוח המשתלם ביותר לכלב שלכם מכל הבחינות.

על אף שניתן למצוא כיום חברות שונות המציעות ביטוחים לכלבים, כדאי לבצע השוואת מחירים טרם בוחרים בחברה, כדאי לבדוק מה כל חברה מציעה במסגרת הביטוח שלה לכלבים וכן, איזו חברה ידועה כאמינה ומומלצת בתחום ביטוחים לכלבים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות