fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חמישה דברים לעשות בתוך הרכב בזמן טעינה

מי שמחזיק ברכב חשמלי מכיר היטב את השגרה של הטענת הרכב בעמדות טעינה פרטיות וציבוריות. בזמן שהרכב נטען, מי ניתן לעשות כדי להעביר את הזמן בצורה הטובה ביותר? זמני ההטענה של העמדות יכולים להשתנות בהתאם לסוג ההטענה. עמדות רגילות מביאות זמני הטענה ארוכים יותר מאשר העמדות המהירות. במאמר זה נחקור חמישה דברים שאפשר לעשות בתוך הרכב בזמן הטעינה של הרכב, בהתאם לסוג העמדה בה אתם מבצעים את ההטענה.
צילום: pexels

להטעין את המצברים של הגוף והנפש

עמדות הטענה רגילות דורשות זמני הטענה ארוכים יותר, אותם ניתן לנצל להירגעות. אחד מהדברים אותם תוכלו לעשות הוא להביא ספר טוב ולהשלים את הקריאה בזמן שאתם ממתינים. לא משנה אם אתם אוהדים של רומנים סוערים או ספרי ביוגרפיה מרתקים, בזמן ההמתנה תוכלו לקחת את הפנאי להשלים את הקריאה לה אתם מצפים.

עמדות טעינה רגילות מספקות את ההזדמנות המושלמת לנשנוש מרענן. תוכלו לארוז עמכם מספר חטיפים בריאים ומשקאות, כדי ליהנות מפינוק נחמד בזמן שאתם ממתינים. ארוחה נעימה יכולה להיות דרך מצוינת להעביר את הזמן.

עוד אפשרות היא לערוך שיחות טלפון או וידאו אותן דחיתן. נצלו את הזמן בו אתם מחכים כדי להשלים פערים הקשורים לעבודה, ללימודים או סתם לחיים החברתיים. זו דרך פרודוקטיבית לנצל את הזמן.

אם אתם מרגישים שהחיים שלכם עמוסים ואתם זקוקים לרגע שקט לעצמכם, ההמתנה בעמדת טעינה לרכב חשמלי יכולה לספק לכם את ההזדמנות המושלמת. בזמן שאתם ממתינים תוכלו לתרגל נשימות או מדיטציה, כדי לקחת הפסקה קצרה מהחיים, להתרכז ברגע ולהשיב את הרוגע לגופכם.

כיום, בשל הפופולריות הגדולה של הרכבים החשמליים, פרוסות ברחבי הארץ עמדות טעינה מהירות רבות, בתחנות דלק וגם באזורים כמו מתחמי קניות ופנאי. אמנם עמדות אלה מאפשרות טעינה מהירה משמעותית מזו של העמדה הרגילה, עדיין תוכלו לנצל את הזמן לדברים מועילים. חשוב לציין כי אם אתם יוצאים מהרכב בזמן הטעינה, חשוב מאוד לנקוט במשנה זהירות ולשים לב לתנועה במקום, שכן לרוב עמדות אלה נמצאות באזורים בהם יש תנועה ערה.

אחת מהפעילויות בהן תוכלו לנקוט היא שחרור הגוף וביצוע מתיחות. פעמים רבות עמדות מהירות משמשות נהגים אשר נוסעים בדרכים שעות רבות. לכן, תוכלו לנצל את הזמן כדי לצאת מהרכב, לשחרר קצת הגוף ולחדש מצברים.

טעינה מהירה יכולה להיות גם הזמן המושלם להתעדכן בכל מה שחדש ברשת. בין אם אתם רוצים להשלים פערים הקשורים בחדשות או שאתם מעדיפים להתעדכן בנושאים אחרים, תוכלו לקחת לכם רגע לקרוא מה חדש בתחום בו אתם מתעניינים.

עמדות טעינה מהירות יכולות להיות גם הזדמנות להתעדכנות ברשתות החברתיות. תוכלו לקחת את הזמן כדי לענות להודעות ולבקר באתרים האהובים עליכם. קצב הטעינה המהיר יאפשר לכם להתחבר לאנשים שאתם אוהבים דרך הרשתות החברתיות.

אפשרות נהדרת נוספת היא לנצל את הזמן להקשיב לפודקאסט האהוב עליכם. פודקאסטים הפכו עבור אנשים רבים לדרך מצוינת לרכוש ידע ולהרחיב אופקים. אם אתם לא מוצאים את הזמן המתאים להקשבה, הטעינה המהירה יכולה ליצור עבורכם בדיוק את ההזדמנות לה חיכיתם. תהיה לכם חצי שעה של הקשבה ללא הפרעה ממנה תוכלו ליהנות.

דרך פרקטית לנצל את הזמן אם אתם בדרכים, היא להשתמש בזמן הטעינה כדי לתכנן את המשך הדרך. תוכלו לנצל את הזמן כדי לחפש מסעדה טובה באזור או כדי לבדוק אם ישנו מסלול טיולים מעניין בו תוכלו לבקר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות