fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החורף כבר כאן וזה הזמן להיערך בהתאם

הישראלים גילו את הקניות באינטרנט: משפחות רבות מעדיפות לבצע היערכות לחורף באמצעות קניות באתרים שונים בארץ ובעולם.
הערכות לחורף | צילום: freepik
הערכות לחורף | צילום: freepik

החורף כבר בפתח ובכל בית מתבצעת היערכות לחורף, כדי להיות מוכנים לבואם של הגשמים. הכי כיף להתכרבל מתחת לשמיכה כשהגשם מטפטף בחוץ, אך כל אחד מאתנו אמור להגיע לעבודה, ללימודים ולקניות ולכן יש לדאוג לכל המוצרים הנלווים וכך גם ליהנות מהגשם.

בשלב הראשון בני הבית מסדרים את ארונות הבגדים של כל אחד מהם כדי לראות מתוך המבחר של השנה הקודמת מה מתאים מבחינת גודל ומה כבר לא. הילדים צומחים מהר ולכן לא אחת רוב בגדי החורף כבר אינם מתאימים להם. הפתרון לכך הוא להעביר את הבגדים הקטנים לילד הקטן יותר במשפחה. אם אין ילדים קטנים יותר, מעבירים אותם לקרובי משפחה כמו אחיינים, או לחלופין מעבירים אותם לתרומה עבור משפחות קשות יום, שזקוקות לכך לעיתים באופן נואש.

היערכות דומה מבצעים גם בארונות הנעליים הן של הילדים והן של המבוגרים. יש נעליים שכבר נראות מרופטות ולכן אפשר להעביר אותן ויש נעליים שהן טובות ולכן ישמשו את הילדים גם בחורף הנוכחי אם המידה מתאימה להן. האימהות בוחנות את האופציות של מגפיים לנשים בארון הנעליים ומחליטות אילו מהן ישמשו אותן גם השנה ואילו מהן כבר לא נראות טוב או שהן שחוקות ולכן מים עלולים לחדור פנימה כך שזמנן עבר. גם בנעלי הגברים מבצעים מיון זהה ומשאירים רק את הנעליים שנותרו איכותיות.

קניות עבור היערכות לחורף

לאחר שמסדרים את ארונות הבגדים ואת ארונות הנעליים, יודעים באופן מדויק אילו פריטים נחוצים כדי שתהיה היערכות לחורף שהיא מושלמת. בני המשפחה הולכים לקניון, עוברים בין החנויות השונות ובהתאם לצורך רוכשים מכנסי פוטר חמים, חולצות טרנינג, מעילים, נעליים ומגפיים איכותיות. מדובר בסבב שאורך זמן רב, לעיתים מגיעים לקניון כמה פעמים כדי לראות מה התחדש בכל אחת מהחנויות או מגיעים למרכזי קניות אחרות, עד שממלאים את כל המלאי הנחוץ כך שאפשר לומר שנושא היערכות לחורף הושלם.

קניות ברשת

משפחות רבות מעדיפות לבצע היערכות לחורף באמצעות קניות באתרים שונים באינטרנט. הרבה יותר נוח לשבת בבית החמים ולעבור בין האתרים השונים מאשר לנסוע לקניון בפקקי התנועה, לחפש חניה ולהסתובב בין הרבה חנויות המתמקדות במכירת ביגוד.

עם הזמן הישראלים גילו אילו אתרים הן בארץ והן בחו"ל מציעים סחורה גם יפה וגם איכותית, היכן המחירים הם סבירים או זולים ואילו אתרים דואגים למשלוחים מהירים. בהתאם לכך בני המשפחה נכנסים לאתרי האינטרנט הרלוונטיים, מסמנים את המידות, הצבעים והכמויות. משלמים עבור הפריטים שנבחרו ונהנים מהעובדה שבקרוב הם יקבלו חבילות רבות.

נעליים לבני המשפחה

לקוחות רבים מעדיפים לקנות ברשת גם נעליים וזאת לאור ההיצע הגדול הן באתרים הישראלים והן אלו מחו"ל. היום קל מאד להתאים את המידות כיוון שרואים באתר את הגודל של כל מידת נעל ובהתאם לכך מזמינים את הנעליים שיתאימו הן לילדים והן למבוגרים עבור היערכות לחורף.

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות