fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבטחת שקט נפשי: עם לחצני מצוקה ניידים ומוקד חירום 24/7

צילום: יח"צ

במציאות של היום הרבה מאוד אנשים מחפשים אחר הפתרון המושלם שיאפשר להם להרגיש בטוחים בכל מקום ובכל זמן. כמובן ששירותי הביטחון והסיוע המדיניים עושים את המיטב שביכולתם כדי לעשות זאת, אך ישנן אוכלוסיות שזקוקות להגדיל את תחושת הבטחון שלהן, כגון: אנשים בגיל השלישי, אנשים שחיים לבד, ילדים, נשים בסיכון ועוד. ובכן, אל דאגה – מצאנו את הפתרון המושלם עבורכם. לחצני מצוקה ניידים, שמקשרים אתכם למוקד חירום אשר מאוייש 24 שעות ביממה ובנוסף, לאנשי הקשר לשעת חירום שנקבעו מראש, תוכלו להיות בטוחים שיש לכם וליקירכם את השקט הנפשי ובטחון שברגע האמת יש למי לפנות. אז איך זה עובד, מדוע כדאי לכם להשתמש בלחצני מצוקה אלו וכיצד תוכלו לבחור נכון? על כך ועוד נסביר לכם במהלך כתבה זו.

איך זה עובד?

לחצן מצוקה נייד נועד  לתת מענה ראשוני במקרים של מצוקה רפואית או איום. זהו בעצם מכשיר קטן שבבסיסו כפתור לחיצה, שבעת הלחיצה עליו אתם בעצם יוצרים קשר ישיר עם מוקד החירום של חברת האבטחה. המוקד הינו מוקד מבצעי מיומן ומאושר ע"י משטרת ישראל.

במקרה הצורך, אנשי המקצוע שמפעילים את אותו מוקד חירום יצרו קשר עבורכם עם הגורמים הרלוונטים, כמו למשל הזמנת אמבולנס, משטרה, רפואה דחופה או כל גורם סיוע אחר. חברות אבטחה מקצועיות יספקו בדרך כלל שירותים נוספים כגון:התקנת מערכות אזעקה , מצלמות אבטחה, שירותי סיור ועוד.

אז איך לחצן מצוקה נייד תורם לשקט הנפשי?

ראשית, בואו נסביר מה זה לחצן מצוקה נייד ומה היתרונות שלו :מדובר במכשיר שגודלו כשלט של רכב, דבר שהופך אותו קל ונוח לנשיאה.

יתרונות הלחצן:

  • חיבור מיידי למוקד חירום 24/7
  • אפשרות דיבור דו כיוונית
  • חיבור 3 אנשי קשר למצב חירום
  • זיהוי מיקום – מכשיר מבוסס GPS
  • קל במשקל – ניתן לחבר למחזיק מפתחות או לשרשרת
  • אין צורך בהתקנה
  • פשוט לשימוש בכל גיל
  • אפליקציה יעודית

במקרים רבים אדם שנמצא בסכנה או במצוקה, יחווה קושי בתקשורת ותאור המצב או המיקום. לכן, במצבים כאלה בהם כל דקה היא קריטית, לחצן המצוקה מבוסס GPS לטובת זיהוי מיקום, חיוני כדי לתפעל את האירוע ביעילות ובמהירות.
לחצן המצוקה הנייד שמציעה חברת מוקד אמון למשל, מציע שירותי מוקד 7\ 24 עם חיבור לכלל כוחות הבטחון ומוקד מבצעי המאושר ע"י משטרת ישראל בתקן המחמיר ביותר.

במקרה של לחיצת חירום נשלח באופן מיידי אות למוקד המבצעי שמתפעל את האירוע ובמקביל מעדכנים את אנשי הקשר שנקבעו מראש. כך, כל מי שמחזיק בלחצן מצוקה נייד יכול להיות בטוח שבמקרה של סכנה או מצוקה, קיים מענה בכל שעה ביום, דבר המגביר משמעותית את תחושת הבטחון ומעניק חופש תנועה גדול יותר, מאשר התלות בלחצן פיזי נייח שדורש להיות רק בסביבתו.

בטחון מתחיל באמון

אין זה משנה אם אתם זקוקים לשירותיו של מוקד אבטחה זמין 24/7 מטעמי שיקולים רפואיים או משיקולים אישיים אחרים – הרי שבכל מקרה, אין מקום לפשרות כאשר זה נוגע לבטחון האישי שלכם או של יקיריכם.
זו בדיוק הסיבה מדוע אתם צריכים לבחור במוקד אמון – החברה המובילה בישראל במתן שירותי מוקד, אבטחה וסיור. חברה זו ידועה בזכות מוקד מבצעי מקצועי שפועל 24/7 מעל 40 שנה

ונותן מנת לתת מענה לכל הלקוחות שנעזרים בשירותי האבטחה שלהם לבית ולעסק ביניהם: לחצני מצוקה, מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה וגם מערכות מיגון מתקדמות אחרות. במידה ואתם לא רוצים להתפשר לגבי הביטחון האישי שלכם – מוקד אמון זו הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות